Anonym (Mamma) skrev 2016-04-09 20:41:53 följande:
Det var 2 barnfria bestämt och bokat på hotell, det var det som är grejen! Om du betalar en hyra i förskott på 6 månader, är set okej att du bara får bo 4 då för du fick ju bo litet tag i alla fall? Ja, min dotter är ofta hos mina föräldrar pch de har då ibland hjälpt till med sondmatning. Verkar som om du läser in att de barnvakter henne i och med det?
Jag vet att du trollar, men vi är väl medvetna om att 4 barn varav ett med funktionshinder tar tid. Kanske är därför vi nu efter 6 år sedan sist äntligen såg fram emot den helg vi blev lovade. (Om nu inget hände dottern förstås, men det gjorde det ju inte)
Och nu blev det bara en kväll eftersom era påtänkta barnvakter inte kunde av någon anledning. Sådan händer. Ni fick en kväll, nöj er med det.
Jag har två bar och har haft två barnfria kvällar på 15 år. Och det var inga helger.
När man skaffar barn så är man medveten om att man kanske inte får några mera barn fria kvällar eller helger. Går man inte med på det, jag då kan man inte skaffa barn! Så enkelt är det.