• Nykär15

BIM Maj, 2016

Milie skrev 2016-05-18 20:55:31 följande:

Vill vi har BIM-listan i en post som uppdateras allt eftersom? Det blir ju en himla massa text om man ska uppdatera trådstarten. Jag sitter vid dator och kan göra en lista för den halva som är kvar av månaden. Hit me med era BIM-datum bara! Välj själv hur mycket info ni vill ha med. Kan ju vara sånt som ålder, antal barn, antal försök eller vad man nu känner för att lägga till.

Plus Plusjägarna Maj 2016 Tungan ute
    24 eller 26 - Milie, andra barnet. första försöket.

BIM 24/5 5:e försöket på 3:e barnet :)
  • Nykär15

Fick svagt plus i morse på äl+10...men livrädd nu att det inte blir starkare kommande dagar...bild kommer om jag får starkare.
    Har mycket molvärk, stickande bröst, illamående em/kväll...
    Vågar inte vara glad förrän efter BIM tror jag...en dag i taget nu..

• Nykär15

Tack snälla!! Blir låååånga oroliga dagar nu...så rädd för ytterligare ett missfall ju...

• Nykär15

Hur ser det ut vid genomlysning? Mitt syns tydligt då men ej för blotta ögat, syntes dock innan det torkade.

Hoppas!! Vilken dag är du på?

ensamärstark skrev 2016-05-20 14:31:21 följande:

Räknade helt fel hur många dagar efter ÄL jag var så tog ett test men insåg att det är alldeles för tidigt . Men tycker ändå jag ser en antydan. Ser ni?

• Nykär15
    ensamärstark skrev 2016-05-20 17:30:17 följande:
    Oj jag vet inte det provade jag aldrig. Är i stugan nu o kommer hem imorgon. Är på ÄL+6 bara! Trodde jag var på ÄL + 9 ! Haha
    Ok, det brukar vara så jag ser mina första. Har ett från samma batch som jag testade i förrgår bara för att se att just denna inte ger några torkstreck osv. Så mitt svaga idag litar jag på, endast fått dem när jag varit gravid. Kände ju mig helskum från äl+4 bara...men har aldrig fått plus innan äl+10, samma nu. Testar i morgon igen, hoppas det är tydligt nog att fota då...
  • Nykär15
    langtanefterbaby skrev 2016-05-21 06:07:29 följande:
    Grattis! Följt dig lite här under våren. Äntligen er tur!! Hoppas så innerligt att det ärver tur snart också. 6e försöket nu... :-/
    Tusen tack snälla!!
    Hoppas snart ni med får plus...när är BIM?
  • Nykär15
    langtanefterbaby skrev 2016-05-21 08:09:30 följande:
    Precis börjat om. CD 4 idag. Så den 14 juni är BIM
    Ah håller tummarna för ett fint plus för er då!!
  • Nykär15

Tack tack!! Livrädd innan jag är över BIM bara...sist blev det ju missfall på BIM+2...

• Nykär15
    Crazy catlady skrev 2016-05-21 10:21:45 följande:
    Jag förstår att det är skitjobbigt och svårt men försök att slappna av och njut istället..

Vad har du för känningar/symtom, om man får fråga.. :)
    Jag har molvärk, känns verkligen som det stramar och växer, går i vågor, mer på kvällen men känns även morgon. Lätt bli illamående främst em/kväll. Måste passa blodsockret noga!
Svar på tråden BIM Maj, 2016