BIM Maj, 2016
Det hoppas verkligen jag också <3
Hoppas det är ett tecken! :)
Det hoppas verkligen jag också <3
Hoppas det är ett tecken! :)
Ja jag har ingen större aning, men man griper ju efter allt positivt man kommer över.
Jag har också såna. Men trodde man alltid hade det mellan äl och mens? =p Nyligen slutat med p-piller så känner inte min kropp riktigt ännu =)
Man känner sig aningen knäpp när man ber till högre makter om att mollvärken ska öka, illamåendet ska sätta igång, halsbrännan ska kicka in och man längtar till tröttheten slår över en..ser till och med fram emot smärtan vid FL hahaha
Nä nu jävlar måste det ju vara allvar!? Inte okey av kroppen att luras så..känner samma som du...har lite kittel/stick/moll och är på ÄL + 6 idag så nu hoppas jag hårt att denna månaden är den månaden då plusset kom.
Aaah alltså denna molvärk och illamåendet som sköljer över mig idag. Faaaaaan dig gravidguden om det är måndagens mens som är på intåg? ÄL +4 så en evighet till man kan testa...
Nä nu jävlar måste det ju vara allvar!? Inte okey av kroppen att luras så..känner samma som du...har lite kittel/stick/moll och är på ÄL + 6 idag så nu hoppas jag hårt att denna månaden är den månaden då plusset kom.
Aaah alltså denna molvärk och illamåendet som sköljer över mig idag. Faaaaaan dig gravidguden om det är måndagens mens som är på intåg? ÄL +4 så en evighet till man kan testa...
Vänta någon dag och ta ett till, det låter ju troligt :D
Hoppar in här med! Har bim den 5 och har två barn här hemma. Fick konsaterat MA i månadsskiftet jan/feb och blev skrapad i slutet av mars så skulle det ta sig är det första försöket.
Har massa symtom. Brösten ömmar och är tunga, livmodern känns tung och mensverk. Är förbannad också, utan anledning(eller små anledningar) och har hormonhuvudvärk. Har tagit test... Borde inte ha gjort det, är ju bara äl+7/8 men det är ett svagt sträck på den där pinnen. Gah, blir man ju bara mer förvirrad.
Håller med, är trött på bebis making sex. Längtar efter avslappnat utan plikter sex som sker enbart för att lusten faller på.
Är också på Äl +6 idag, mår helt annorlunda jämfört med tidigare månader men vågar inte hoppas mycket. Tänker ändå i bakhuvudet att snart är det äl igen och då ska vi planera igen...men jag vill inte. Vill ha sex när vi känner för det och inte på beställning och vill kunna slappna av och veta att nu utvecklas barnet för varje dag som går. Omg vad jag hoppas!!!! Och jag VIlLL se en massa pluss här i tråden!!!!
Samma här men har inte tänkt på det som ett symptom, smakar så annorlunda i munnen sen 2 dagar tillbaka...
Nu har jag haft konstig smak i munnen igår och idag. Googlade lite på det och det verkar som att man kan få metallsmak i munnen när man är gravid. Men jag har inte metallsmak. Det är bara en konstig smak. Dock inte så trevlig. Försvinner tillfälligt när jag äter eller borstar tänderna men kommer tillbaka direkt. Liknar lite smaken jag får när jag sovit på dagen =)
Undra vad det kan vara? =) Hoppas såklart!
På den längst ner anas något...prova igen om 2-3 dagar
Vad tror ni om dethär tjejer? Igår och idag. Äl +7 och +8 (eller +8 och +9). Hoppas det syns på bild, syns irl.