• MamatillJ

BIM Maj, 2016

Ingen december bebis här heller...så besviken när mensen dök upp idag på bim -1.

Har haft alla symptom den gångna veckan men ändå så skett det sig. Nu jäklar kör jag (och sambon ) all in på en januari bebis istället!

• MamatillJ

Håller tummarna för dig, och mig själv såklart ;D en januaribebis står högst upp på önskelistan just nu.

SamsonS skrev 2016-04-10 14:14:12 följande:

Andra månaden i rad jag får ett svagt plus och sen börjar blöda dagen efter. Antingen helt galet fel på mina ögon eller otur med två missfall.

Men men, efter några dagars depp hakar jag på er här och hoppas att detta är sista bim tråden jag behöver vara med i. 10e försöket på barn nr 2, bim 6/5.

• MamatillJ

Ja gärna 9/5 enligt min app <3

sawyer skrev 2016-04-10 16:14:41 följande:

Förstår precis hur det känns, man blir lika besviken varje gång.. :(

När har du BIM? Om du vill jag ska lägga till dig i listan? :)

• MamatillJ

Hej hallo! Nu är semesterperioden över bim-mensslut och nu kör vi all in igen. Tänkte börja redan ikväll!

Denna gången känner jag mig motiverad och hoppfull och ska inte börja stressa och leta efter symtom.

Jag kommer befinna mig utomlands när jag har bim så det känns skönt då jag förhoppningsvis kommer vara upptagen med att sola och bada istället för att hålla koll på Mollvärk, flytningar och ömmande bröst.

Lycka till alla och jag håller alla tummar för söta januari-bebisar ??

• MamatillJ

Tjejer jag behöver hjälp! Jag testade inte för ägglossning igår pågrund av att jag hade ont om stickor. Idag testade jag med CB digital och fick glad gubbe, men när jag tittade på testet så var inte strecken super tydliga. Kan detta betyda att jag har haft ägglossning och att det börjar gå ner eller att jag ska ha och att det börjar gå upp?!

Hade sex igår kväll så har jag tur så prickade jag ÄL exakt men har jag otur sker ÄL typ inatt.

Ska man ha sex ikväll också?! Det var aningen besvärligt igår att få till det då det var äkta pliktkänslor över sexet och absolut inget Love-making....

• MamatillJ

Oj vad spännande men tror du det funkar då? En utlösninge sker ju i cirka 40 km/h... Vart hämtar du inspiration ifrån, eller har ni kommit på det själva?

SamsonS skrev 2016-04-22 18:59:50 följande:

Han gör sig klar själv i någon typ av mugg,drar upp i en spruta som jag tar över :) sen ligger jag kvar ett bra tag med kudde under rumpan :)

• MamatillJ

Men det är så många som inte har några symtom alls innan bim. Förra gången jag var gravid så kände jag endast lite Mollvärk 2 dagar innan bim, inget annat.

Milli_1 skrev 2016-04-23 07:22:01 följande:

Idag är ÄL +8 om jag går på äl testen... Känner mig rätt knäckt f nu borde jag märkt några symtom. tempen är ingen ide att följa tycker jag för den är ju hög till mensens början oavsett så det ger mig bara falska förhoppningar. Pulsen däremot har jag kunnat lita på och den har sjunkit under veckan så typiskt... Blir nog ingen januari bebis...

• MamatillJ

Lycka till :D

Emsan91 skrev 2016-04-26 07:11:33 följande:

Hej! Hoppar in här då det inte blev något denna månad. Hoppas nu på maj! :)

• MamatillJ

ÄL + 2 här....evig väntan...känner du något?!

copycat skrev 2016-04-26 07:56:22 följande:

ÄL+1, nu börjar väntan...... :)

Svar på tråden BIM Maj, 2016