• Milli_1

BIM Maj, 2016

Loncelot skrev 2016-04-24 06:19:21 följande:

Dag 19.........fortfarande hög bara...suck...

Hur länge har du haft hög? Vad säger deras kundtjänst? Blir ju jobbigt o ligga varje dag

Hoppas det tar sig
  • Milli_1
    jny1891 skrev 2016-04-24 09:33:55 följande:

1 vecka till BIM idag. Så sjukt nervös hela tiden. Dagarna går såå sakta! Vet att det är liten chans att lyckas på första försöket, men vi vill ju så!

Vi är först ut med bim i maj du, jag och mixxi.

Känner ni några symtom? Jag har inga
  • Milli_1
    Verro skrev 2016-04-24 21:44:14 följande:

Hej! ÄL +5 idag... På tal om symptom.... Jag känner en stark molvärk som kommer och går under hela dan och har vart så sen ÄL.

Brösten ömmar lite på morgonen men går över under dan. Det sticker och hugger till ibland vid äggstockarna.

Vågar inte hoppas för mycket eftersom de är vårt första försök och vad jag läst så kan de ju ta tid.

Minns nån av er när nidis har varit vid era tidigare graviditeter?

Min var en vecka innan bim
  • Milli_1
    jny1891 skrev 2016-04-26 19:45:41 följande:

Är inte det också individuellt? Ta inte ut nått i förskott. Behöver inte vara negativt.

Sist jag var gravid steg den från 55 till 72 nu har jag 58 i vilopuls...

Grattis till plusset!!! Känner du några symtom?
  • Milli_1

Lägger till mig igen på bim listan... 27/5

Min cykel blir kortare f varje månad, nere på 27 dagar nu.

Blir väl en februari bebis istället

• Milli_1
    Loncelot skrev 2016-05-04 21:17:58 följande:

Gjorde ett graviditetstest med Clearblues fertilitetsmonitor imorse fick svar icke gravid men på stickan så är det ett ytterst svagt streck...borde det ens bli ett streck? Har det inte blivit tidigare gånger hmm, vart ju inte klokare på detta....suck ...står man inte ska läsa av med blotta ögat men varför blir det ett extra streck som är väldigt svagt??

Testa imorgon säkert starkare
  • Milli_1

Är det någon som börjar m äl tester i veckan? Ny BIM för mig är 27/5 och äl cirka 14/5.

Min cykel har blivit 27 dagar nu.

• Milli_1
    Hubert skrev 2016-05-09 12:26:52 följande:

Har äggvecka denna vecka, BIM runt 28 Maj så nu försöker vi på nytt :) hoppas på ett plus igen!

Samma bim nästan , har 27:e. Ska ni köra varannan dag eller varje?
  • Milli_1
    Nykär15 skrev 2016-05-09 13:38:09 följande:

Här väntas med ägg i veckan...hoppas det kommer i morgon, senast onsdag...killen är borta ons-fre...det närmar sig iaf, känner det i magen. BIM runt 25-26/5....Här ligger vi varje dag allt som oftast! Bara otur att killen är bortrest denna gången med...samma sist...så känns som det aldrig riktigt prickas in så bra som jag vill...jag vill gardera VARJE dag för att känna mig lugn 

Kanske borde köra varje dag under helgen iaf... Tror att om vi bara pricka rätt dag så tar det sig... Och såklart kör efter äl typ på måndag för säkerhets skull
  • Milli_1

[quote=76608743][quote-nick]Nykär15 skrev 2016-05-09 15:28:19 följande:[/quote-nick]Jo vi kör de dagar han är hemma, mer kan vi inte göra denna ÄL tyvärr....

Till helgen är för sent för oss...då kommer vi bara ligga för nöjes skull [/

Låter bra då hoppas vi på plus innan mors dag då med en liten hemma ska vi vara glada om vi får till det varannan dag

När ska du testa f grav? Jag funderar på äl +7, känns optimistiskt

• Milli_1
    Jäniiis skrev 2016-05-12 07:21:44 följande:

Vad tror ni om detta? Positivt eller falskt??

Taget på äl+12!

Någon som fått så starka falska streck på testlagrets tester?

Aldrig fått falskt på testlagrets. Ser positivt ut, grattis
  • Milli_1

Bim 27/5 och har seriöst kissat 12-15 gånger idag. Har bara druckit 1 liter vatten... Hoppas på plus... Någon mer med lite symtom

• Milli_1
    Milie skrev 2016-05-17 19:09:58 följande:

Så hade jag igår. Något bättre idag. Jag har BIM 26:e maj. Jag har många små såna där halvsymtom som gör att förväntningarna skenar i höjden. Det här är mitt första försök på barn två. Förra barnet försökte vi på allvar sju gånger, så jag är ändå lite erfaren då det kommer till att känna efter symtom o.s.v. Jag har nog aldrig upplevt att kroppen "luras".

Idag fick jag huvudvärk också. Varit uppe nu två nätter i rad och kissat. Förra graviditeten så hade jag huvudvärk och kinderna var supervarma precis innan jag plussade.

Vi får hålla tummarna!
  • Milli_1

Plusjägarna Maj 2016

24 - Nykär15, tredje barnet, femte försöket

24 eller 26 - Milie, andra barnet, första försöket.

26 - juniblomma13, andra barnet, första försöket.

27 - Crazy catlady, andra barnet, fjärde försöket

27 - MissJL, tvillingmamma, tredje barnet, första försöket.

27 - TantMedKratta, fjärde barnet (sladdis), tredje försöket

27 - Milli_1, andra barnet, femte försöket

• Milli_1
    Milie skrev 2016-05-22 20:53:15 följande:

Hur går det för alla? Vad tror ni? Har det tagit sig?

Jag är inte så säker som jag var tidigare men nu idag blev jag utomjordiskt trött. Höll på somna då jag gick (!). Troligtvis är det p.g.a. stress men man vet aldrig!

Har bim på lördag och molvärk from hell... Jag sitter o småslumrar just nu... Hoppasverkligen att det tagit sig annars får jag gå till vårdcentralen och få råd om något pms minskande...
  • Milli_1

Något förvirrad, hann inte vänta på att Stickan skulle bli klar imorse. Är det ett torkstreck som syns svagt? Bim-1 idag

• Milli_1

Lyste igenom testet igår och det syns helt klart både med blotta ögat och ett rosa streck m lampan. Idag på bim var det blankt... Suck

Svar på tråden BIM Maj, 2016