• j1990

BIM Maj, 2016

Såhär såg äl-testet ut i eftermiddags. Tror ni äl är på gång snart?

• j1990

Ne tror inte att äl är på gång än, blev nog nå fel på mitt nästan positiva test igår för efter det har dom varit svagare :(

Kollar jag tillbaka på förra månaden kan jag ha haft äl på dag 24. Trodde det va tidigare pga jättemycket flytningar en dag men är kanske senare då, dag 25 hade flytningarna nämligen försvunnit?

Det betyder att äl inte är förens på torsdag, en hel vecka efter sexet :( jättekört!

• j1990

Va sjutton är det med min kropp? Bli knasig! Igår kväll/imorse fick jag helt plötsligt mycket flytningar men nu under dagen har dom avstannat igen. Tyckte jag kände av brösten (gör det vid äl) på morgonen också men det tycker jag har försvunnit. Va fan! Tänkte att äl äntligen va på ingång men verkar ha försvunnit :o

• j1990

Är det nån kunnig om äl-test här? Tror inte att jag kommer få nån äl denna månad :(

I helgen visde testet ganska starkt en dag, dock inte positivt. Dagen före var strecket svagt. Trodde att det skulle bli starkare men blev svagare igen dagen efter. Gjorde ett test idag igen och det är tvärnegativt :( har ont i brösten som vid äl och molvärk ibland. Borde inte testet iallafall visa nå halvaktigt streck om äl skulle va på ingång?

• j1990
    Bäbiiiis skrev 2016-04-27 16:26:06 följande:

Sådär fick jag också. Först var det ganska starka streck 2-3 dagar, sedan nästan helt blankt 1-2 dagar och sen helt plötsligt jättestarkt 1 dag pch dagen efter fick jag positivt. Så håll ut några dagar till.

Åh tack :)
  • j1990
    Bäbiiiis skrev 2016-04-27 16:26:06 följande:

Sådär fick jag också. Först var det ganska starka streck 2-3 dagar, sedan nästan helt blankt 1-2 dagar och sen helt plötsligt jättestarkt 1 dag pch dagen efter fick jag positivt. Så håll ut några dagar till.

Men då borde det väl va ganska säkert att säga att äl inte sker innan fredagen iallafall? :)
  • j1990

En till fråga om äl-test :) om man tar den samma dygn som äl är, visar den positivt då?

Negativt test igår men hade en liten tempökning imorse, inte lika mycket som jag brukar ha efter äl. Tempade också senare än va jag brukar, hade snurrat och sovit dåligt. Men tappen är lägre så är lite osäker.

• j1990

Fan har haft äl! :( min temp är nu över 37 dagar, vilken den aldrig är annars ens dagtid

• j1990

Hur står chans är det att man kan bli gravid 6 dagar innan äl? Vi hade sex i torsdags (en vecka sen) och hade väl äl igår tyvärr antar jag

• j1990

Kan jag ha missat äl med test? Gjorde svagt test fredag, lite oförlåtligt kanske med tanke på toalettbehov med tempen visar ingen äl där. Starkare test i lördags men svagare igen på söndagen. Gjorde inge test månd/tisd då söndagens streck inte syntes, ingen idé? Gjorde ett test igår (onsdag) vilket också va jättenegativt. Men nu va tempen högre idag? Jag har knappt haft nå flytningar, de jag har haft är creamy (lotion) vilken också är anledningen att jag inte testa månd/tisd. Konstigt!

Svar på tråden BIM Maj, 2016