• j1990

BIM Maj, 2016

Hoppar in här :)

Beräknad äl onsdag, torsdag och fredag nästa vecka med 3 olika appar. Har dock bara möjlighet till sex tisdagen och måndagen efter som det ser ut nu :( hoppas på starka spermier, senare äl än beräknat eller att mannen kan komma hem från jobb tidigare. Tror ni att det blir helt kört?

• j1990

Väntar på äl här, kommer förhoppningsvis på torsdag men kan dröja till måndag i värsta fall :( (har ingen koll på äl exakt) Jag hoppas på starka små simmare då det bara finns chans till mys idag/imorron, eller att äl kommer dom tidigare dagarna men tvivlar på de.

Börjar få mer flytningar, mer vattniga och mindre vita än för någon dag sen så går åt rätt håll iallafall. Hade en rosafärgad flytning i lördags. Har ingen jättebra koll på tappen men tycker den känns öppen, som innan mensen kom sist. Så hoppas äl inte är långt bort!

Bim 5/5

• j1990
    mixXi skrev 2016-04-18 08:07:12 följande:

Då är vi lite i samma sits. Jag har fertila, trådiga flytningar nu. Imorgon åker sambon iväg på en veckas semester. Så dålig tajming =( Haft fertila flytningar typ 2 dygn - någon som vet när man kan förvänta sig äl? Det blir sex ikväll men det är sista innan äl så hoppas innerligt att äl kommer i dagarna nu

Tycker att det låter som en ganska bra tajming :) äl är nog på gång vilken dag som helst om du har haft fertila flytningar nån dag, och spermierna lever ju längre i dom också! Mina är vitaktiga så är nog kört :(
  • j1990

Kört den här månaden med då

Hade, va jag trodde, början till äl-flytningar ons-tors med mycket molvärk. Hade sex igår i hopp om att spermierna överlever några dagar till äl. Hoppades på äl imorron, beräknat senast måndag. Men idag är det torrt och lite kladdigt! Spermierna lär inte överleva och lär inte ha äl imorgon

• j1990
    mixXi skrev 2016-04-22 09:45:08 följande:

Fast det kan väl gå om du hade äl-flytningar igår när ni hade sex? Eller vad menar du när du säger "början till"? Jag är verkligen ingen expert men skulle inte ge upp om jag var du. Snarare så att du kanske har äl idag? Eller natten som var?! Jag håller tummarna!! =)

Tack för tummarna :)

Hade lite "bygga bro"-flytning i onsdags, men inte långa broar och det var lite vita flytningar. Igår hade jag vattniga, fortfarande lite vitt men mindre. Tänkte eftersom dom va lite fifty-fifty att dom skulle bli bättre och äl skulle komma. Tempade imorse och då visade den att jag inte har haft äl :( men har och har haft mycket molvärk. Känns jättetråkigt :(
  • j1990

Ännu mer säker på att det är kört här. Tog ett negativt äl-test så ingen äl på gång i helgen. Tvivlar på att spermierna lever i lotionflytningarna tills nästa vecka

• j1990

Helt knäppt det här! Blir så trött :(

Nu har jag vita flytningar, som lotion och är ganska torrt där nere. Funderar på om jag hade äl igår när jag hade vattniga (dock vitgrumliga) flytningar? Men har ingen temphöjning idag ju. Men varför skulle flytningarna bara stanna av och bli mer ofertila när äl är på ingång?

• j1990

Har en fundering. Vet inte inte om jag har haft äl, lär kika imorgon med tempen. Testar äl-test för första gången nu igår/idag. Jag får ett svagt streck, är det nåt man kan få EFTER ägglossningen eller ska jag räkna med att jag inte har haft den än?

• j1990

Har nog inte haft äl än ändå. Gjorde ett nytt äl-test nyss, det är ganska starkt! (Igår och imorse va det svagt) Inte positivt men så starkt det kan vara utan att va positivt.

Tror ni det finns en chans då att det kan ta sig om vi hade sex i torsdags?

• j1990
    mixXi skrev 2016-04-23 17:23:20 följande:

Äl-stickor visar väl positivt typ 1-2 dagar innan äl?

Säg att stickan är positiv ikväll så har du kanske äl söndag eller måndag. Så då är du typ i samma läge som jag. Sex typ 3 dagar innan misstänkt äl. Och såklart det KAN gå. Man vet ju inte hur uthålliga killens spermier är =) Jag hoppas fortfarande så tycker du ska hoppas också =)

Ja jag blir nog tvungen att ta ett till innan kvällen är slut för att se om det blir positivt :) när det är så starkt kan det inte va långt till positivt va? Det var svagt imorse och nästa osynligt igår

Hoppas hoppas!! Men hade så värdelösa flytningar igår så tror inte de klarar sig :( hade bättre flytningar dagen när vi hade sex, men det hjälps väl inte när dom blir sämre efter?
Svar på tråden BIM Maj, 2016