Jazzgirl76 skrev 2016-06-30 14:14:30 följande:
Vi har haft alla men mest Helene och Kerstin. Ja, vi får följas åt i augusti och hoppas på att vi får till varsina bebisar! Jag har lite vikt att kämpa med också så igår kände jag att nu jäklar ska här satsas. Precis kommit hem från en rask 50-min prommis i värmen och klippt halva gräsmattan. Svettigt är det i alla fall '
Försöker få tag i något vettigt kostprogram, gärna med motion också, är det någon som kan tipsa? Tar tacksamt emot förslag. Tänkte bege mig mot affären sen och se om det finns nån bra tidning med kostprogram mm.
Ha en härlig torsdag allihopa!
Jag har haft Åsa under hela tiden fram tills ultraljudet när graviditeten skulle bekräftas. Hon var så bra och sånt bra stöd som jag inte funnit hos Kerstin och Helen känner ja inte ens men hon gjorde insättningen. De sa att Åsa blir tillbaka till höst så ja sa att jag ville ha henne tillbaka för ja känner att hon ger det där lilla extra.
Jaa vi får höras o hejja på varandra ja är inte orolig att ja inte får barn utan de mest tålamodet att man inte vet när de sker kan va om en månad kan vara om 5 år vetskapen att man kan behöva vänta är skrämmande dock men vad har man för val.
Jag har inget program så men jag brukar köra på youtube videos som ja tycker är bra heter fittnes blender de är klipp på 10-20 minuter på olika områden som du tränar o så har du en instruktör som visar hur du ska göra osv, tar verkligen på en så jag rekommenderar om du kombinerar det tillsammans med en bra kost (jag kör lchf) o så på de dina promenader, dra även ner på socker och ha en "cheatday" överdriv dock inte den dagen utan tillåt dig äta någon kaka lr gott tex på fredagar och lådbil med sötsaker resten av veckan och ersätt om du blir sugen med typ nötter lr oliver lr liknande . Jag har gått ner bara av lchf, utan träning men då har ja inte varit tidsbegränsad så ja har bara kört på utan att behöva se resultat på en gång du har säkert mer bråttom inför en graviditet. Lycka till