Älskade bonusar!
Jag träffade mina bonusar första gången för 10 år sedan. Då var dom 2 o 4 år. Ett par år senare flyttade dom från sin mamma(som på sin höjd kan tänka sig att träffa dom varannan helg) hem till sin pappa och mig på heltid.dom har blivit som mina egna barn. Trots att jag nu tillsammans med deras pappa har en biologisk son. Jag har altså 3 barn. Nu till mitt problem (som jag hoppas inte kommer uppfattas fel!) Jag kan ibland känna ett sådant hat mot deras mamma.barnen åker till henne och hennes nya man i genomsnitt 1 helg i månaden. (Min man skjutsar, så hon har ingen bensin kostnad). Men de få dagar när barnen är där matar hon dom med förmaningar och presenter. Ibland när barnen säger saker som så tydligt kommer från deras mor har jag bara lust att skrika " vem tror ni betalar för era kläder,aktiviteter mm. M.m." eran mamma vill inte ha er! Självklart gör jag aldrig det. Men den hatiska känslan mot deras mamma plågar mig. Vill inte ha några kommentarer om att pappan inte bara mamman ska ta ansvar. För detta är utifrån en bonusmammas synvinkel... vill att detta ska bli en diskussionstråd för oss bonusföräldrar som slits mellen kärlek och hat eller andra erfarenheter i ämnet. Alltså för oss som älskar våra bonusar.