7 missfall
Har ett barn sen innan . Sen har jag fått sju missfall på rad . Har någon nå. Tips ? Jag orkar inte med detta snart.. Så ledsen .. Jag har tagit alla tester men dom visar bra
Har ett barn sen innan . Sen har jag fått sju missfall på rad . Har någon nå. Tips ? Jag orkar inte med detta snart.. Så ledsen .. Jag har tagit alla tester men dom visar bra
Hallå! Jag har precis haft mitt fjärde missfall. Har också ett barn sen innan som kom till världen hur lätt som helst (om man nu får säga det). Min läkare är också negativ till allt vad mediciner och vitaminer heter. Jag har inte ens fått utredning pga att hen räknar det ena missfallet som biokemisk graviditet. Hur har du det nu? Har du kommit någon vart med dina läkare?
Jag har gjort en utredningen och den visar inget fel .. Nå mediciner / vitaminer får jag ej då han inte tror på de, så nu står jag här igen . Läkaren säger hör av dig när du blir gravid igen , så kan vi göra vul varannan vecka ... ????
Hade du pratat med läkare om dem, men ändå inte fått? Eller kör du på ändå bara?
Hade du pratat med läkare om dem, men ändå inte fått? Eller kör du på ändå bara?
Jag hade 4 mf/ma på raken. Fick trombyl utskrivet av läkaren som jag tog. Går att få tag på receptfritt på nätet men då heter det Albyl minor. Tror man bara sk ta 1/3 tablett om dagen. Men det som jag tror har gjort att jag lyckats behålla min graviditet nu ( är i v 25) är att jag efter ägglossningen började smörja mig med progesterall, en kräm du kan beställa på nätet. Jag började smörja mig med den ca 1 dag efter äl och slutade nån gång o v 13. Vad det beror på att kag lyckades denna gången vet jag ju inte. Men jag tror på progesteronkrämen.
Har också ett barn sen innan.