7 missfall
Har ett barn sen innan . Sen har jag fått sju missfall på rad . Har någon nå. Tips ? Jag orkar inte med detta snart.. Så ledsen .. Jag har tagit alla tester men dom visar bra
Har ett barn sen innan . Sen har jag fått sju missfall på rad . Har någon nå. Tips ? Jag orkar inte med detta snart.. Så ledsen .. Jag har tagit alla tester men dom visar bra
Vill bara tipsa om Aten tråden
Många upprepade missfall kan bero på immunförsvaret. Jag hade 6 missfall o vi fick barn till slut med hjälp av immunbehandling via Dr D i Aten...bla Intralipiddropp o Fragmin o Trombyl o Prednisolon o progesteron (samt fiskolja o tomatjuice )
Många har lyckats med sådan behandling.
Åt du alla dom tabletterna ? Kan man kolla med prover om man har immunförsvars problem ?
Hur kan du inte hitta detta på apotea? Det är ju också ett apotek, fast internetbaserat...
Du bara klickar på länkarna! Vips - du har hittat det på ett apotek!
www.apotea.se/gevita-magnesium-100-tabletter
www.apotea.se/zink-150-tabletter
Hur kan du inte hitta detta på apotea? Det är ju också ett apotek, fast internetbaserat...
Du bara klickar på länkarna! Vips - du har hittat det på ett apotek!
www.apotea.se/gevita-magnesium-100-tabletter
www.apotea.se/zink-150-tabletter
Hallå! Jag har precis haft mitt fjärde missfall. Har också ett barn sen innan som kom till världen hur lätt som helst (om man nu får säga det). Min läkare är också negativ till allt vad mediciner och vitaminer heter. Jag har inte ens fått utredning pga att hen räknar det ena missfallet som biokemisk graviditet. Hur har du det nu? Har du kommit någon vart med dina läkare?