fler 90-talister som vill följas åt till +?
Bara att ventilera på! Det är det vi är till för :) Jobbigt när man inte riktigt får kläm på vad som händer i ens kropp.
Jag tror jag känner efter för mycket mest hela tiden ;P haft en hel del humörsvängningar men inser att det lika väl kan bero på stress, trötthet eller hunger. Haft känningar i ländryggen men det kan ju också ha med något annat att göra. Mått lite illa också men nu var det ett tag sedan. Så nä jag har nog egentligen inte haft några riktiga symptomer ännu.
Fick hem min termometer igår så tempade första gången idag. Kan blir intressant :)
Jag har ett CB-test (vanligt, inte digitalt) hemma som jag funderar på att använda. Eller vad säger ni? Hur lång tid efter uttag av p-staven bör man vänta på sin mens innan man testar? Jag har ingen aning om jag har haft ÄL eftersom jag inte tempat innan eller testast med stickor. Jag vet att chansen är liten men hoppet finns ju ändå där :)
Men härligt att du börjat tempa! Då kommer du nog se då sin äl varit:) enligt min temp så verkar min äl varit för typ 3-4dgr sedan. Nackdelen är ju att man ser detta i efterhand och därmed inte lyckas tajma in samlaget:/