• linnea91

fler 90-talister som vill följas åt till +?

Jag hänger gärna på!!

Jag är 25 och min sambo blir 24 i höst. Vi har gjort vårat försöka försök, är på äl+8/9. En vecka till BIM ungefär, svårt hålla sig från att testa sig, men på tok för tidigt än.

Jag känner inga speciella symtom förutom att brösten känns betydligt större än vad dom brukar mellan äl och mens. Plus att bröstvårtorna är lite ömma och jag tycker mig kunna se ådror på brösten som jag aldrig annars har.

Jag hoppas på ett fint + om en vecka! De hade varit helt underbart om man lyckades på första försöket :)

• linnea91

BIM idag och detta helt fantastiska resultat fick jag imorse! Lyckan är obeskrivlig. Jag trodde aldrig vi skulle lyckas på första försöket!

• linnea91

Går de ta bort bild från inlägg? De råkade ju komma en helt annan bild än tänkt!?

• linnea91
    Loppalisa skrev 2016-04-11 11:23:47 följande:

Jag antar att det var ett plus du skulle visa. I sådana fall stort grattis!! :) Tyvärr vet jag inte hur man får bort bilder :S 

FL hjälpte mig ta bort bilden!

Tack så mycket :)
  • linnea91
    feliciaka skrev 2016-04-11 12:16:32 följande:

Grattis! Vi lyckades också på första försöket! Gud vad kul :D

Grattis till er också!

Jag gjorde ett predictor early-test i torsdags för att se om de kunde visa +, vilken de inte gjorde. Så jag gav helt och hållet upp hoppet om att vi hade lyckats. Men jag besluta mig för att göra ytterligare ett test(cb-digital) idag på BIM eftersom min sambo åker bort och jobbar under veckorna så ville att han skulle vara med ifall de skulle visa sig vara positivt. Vilket de var. Glädjetårarna rann både för mig och sambon!!
Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?