• feliciaka

fler 90-talister som vill följas åt till +?

Hänger på!

Är född 92 och min sambo 90, vi är på första försöket :)  Har bara använt mig av ÄL tester, fick positivt på det den 28, så min ÄL har väl varit någon gång efter det!

• feliciaka

Jag har bim imorgon! Så spännande och hoppas på att den INTE kommer :) hur går de för dig??

Loppalisa skrev 2016-04-05 10:28:15 följande:

ally01: Hur har det gått? Har du fått din mens än? Här händer det inte mycket. Kroppen känns inte direkt annorlunda och har inga tecken på varken mens eller graviditet. Tråkigt när man bara vill att allt ska komma igång omgående :P Dock har uttaget av P-staven gjort att min sexlust är tillbaka och det är ju fantastiskt då den varit superlåg under en tid. Tänk vad hormoner gör med kroppen, aldrig mer säger jag bara.

feliciaka: Spännande! När har du BIM? :)

• feliciaka

Mina bröst känns tyngre, bröstvårtorna är vita, de tycker jag väldigt underligt... Kan inte minnas att dom varit vita tidigare (?) Flytningar och ingen mensvärk, jag hoppas!!

Vad har ni andra för symptom?

• feliciaka
    PMEH skrev 2016-04-06 12:04:44 följande:
    Spännande ???? Ska du testa?

Ja, jag testade nu...

Inbillar jag mig eller är där ett streck?!

• feliciaka
    Emsan91 skrev 2016-04-06 18:18:48 följande:

Ska såklart vara smileys - inte frågetecken :)

Asså jag vet inte vad jag ska tro eller hoppas, är i chock.. Kan de verkligen vara så att vi lyckades på första försöket?! Ska köpa ett clearblue digital och ta ett nytt imorgon. Enligt stickan är jag gravid?! asså aaaaaaaahhhh :D 
  • feliciaka

Från imorse.. Ser ni fortfarande ett streck?? Jag ser det, dock svagt men visst är där ett idag också?! Skall bege mig till apoteket och köpa ett CB när dom öppnar nu kl 09...

• feliciaka

Tack ALLA som skrivit grattis! Jag är fortfarande skeptisk.. Jag ska promenera bort till apoteket nu och köpa ett CB digital, så fort jag testat med det uppdaterar jag igen!! 

• feliciaka

Hej allesammans! Har tagit ett digitalt nu och det stod "inte gravid"...

Besvikelsen är maxad.. Dock konstigt att jag fått positivt på de andra två.. Jag vet inte vad som händer. Någon som känner till det här? Att få positivt på vissa test men negativt på andra? Ett streck är väl alltid ett streck - oavsett hur svagt det än är? Får väl inte upp ett streck om jag inte är gravid? Ingen mens än.. men så länge den håller sig borta finns det väl hopp. 

• feliciaka

Tror ni?? Jag hoppas det!! Tack snälla för era snälla och positiva kommentarer! Guldvärt!

Hade bim igår så de är ju i tidigaste laget endå.. Vissa plussar ju innan bim, andra på bim och många långt efter.. Jag fick ju ett plus på bim (igår) och även idag, hoppas hoppas de bara är för tidigt för ett digitalt!!!

• feliciaka

Hej allesammans!

Hur går det för er alla nu? Har inte varit aktiv på några dagar då jag varit i Stockholm och jobbat! 

Jag plussade svagt förra veckan men fick "inte gravid" på CB digital, tog ett sådant idag och fick "gravid 1-2" så nu känns det mer verkligt! Jag är såååå glad och hoppas allt går bra!!!

• feliciaka
    ally01 skrev 2016-04-11 09:43:25 följande:
    Grattis till er!????

Jag har Bim 16/17 april så vi får väl se:)
    Tack! Jag håller alla tummar för er!!
  • feliciaka
    linnea91 skrev 2016-04-11 10:57:01 följande:

BIM idag och detta helt fantastiska resultat fick jag imorse! Lyckan är obeskrivlig. Jag trodde aldrig vi skulle lyckas på första försöket!

Grattis! Vi lyckades också på första försöket! Gud vad kul :D
Svar på tråden fler 90-talister som vill följas åt till +?