• Anonym (?)

Killar!! Skulle ni gjort slut??

Ja skulle ni gjort slut med mig om ni var tillsammans med mig?

Jag är sällan sugen på sex, minns knappt sist jag var kåt och tar i princip aldrig initiativ till sex. MEN! Jag "ställer självklart upp" på sex. Försöker tacka ja till sex de flesta gånger som han tar initiativ.

Så är jag så tråkig att ni hade gjort slut med mig?

• Svar på tråden Killar!! Skulle ni gjort slut??
  • BandAnna

Yes utan tvekan. Tänker inte leva med någon som bara vill ha mig till 75%. Varför skulle jag behöva nöja mig med mindre än det bästa för mig? 

• Anonym (?)

Fast att jag inte har sexlust har ju inget med honom att göra :/

• Anonym (Love)

Jupp. Hade definitivt gjort slut. Tänker aldrig mer leva med en kvinna som "ställer upp" igen. Det förminskade mig och fick mig att känna mig otillräcklig och inte det minsta åtrådd.

Tur att jag har hittat en tjej som faktiskt vill ligga och som ofta tar initiativ.

• Anonym (?)

Men om jag är så bra på att spela att han inte märker att jag "ställer upp" då? Skulle ni gjort slut om ni inte märkte att jag "ställde upp", men att jag i princip aldrig tar initiativ till sex? Skulle det funka?

• Anonym (Torr?)
    Anonym (?) skrev 2016-03-31 12:52:27 följande:

Vi hade sex nyss, var tvungen att säga till för att det gjorde ont. Tänkte inte säga till först och låta honom köra på och komma, viktigt att han kommer tycker jag. Killar behöver ju tömma och så. Men sen gjorde det lite väl ont, så var tvungen att säga till =( jag kan "ställa upp" så länge det inte gör ont.

Hur tänker du att kärleken bleknar pga sexlivet? Hade för mig att killar tycker det är bra att man "ställer upp" på sex? Läst det nånstans att killar hatar sexvägrande tjejer typ

Varför gjorde det ont? Pga att du inte var våt?
    Vad har ni för typ av sex? Tycker din kille att du är bra i sängen trots att du bara ställer upp?
  • Anonym (Gurra G)
    Anonym (?) skrev 2016-03-31 12:52:27 följande:

Vi hade sex nyss, var tvungen att säga till för att det gjorde ont. Tänkte inte säga till först och låta honom köra på och komma, viktigt att han kommer tycker jag. Killar behöver ju tömma och så. Men sen gjorde det lite väl ont, så var tvungen att säga till =( jag kan "ställa upp" så länge det inte gör ont.

Hur tänker du att kärleken bleknar pga sexlivet? Hade för mig att killar tycker det är bra att man "ställer upp" på sex? Läst det nånstans att killar hatar sexvägrande tjejer typ

Problemet grundar sig ofta i att man har helt olika grundnivå eller grundsyn på sex. En del (som jag själv) är väldigt sexuella, gillar nakenhet, sexuell beröring, erotisk "laddning". För oss är den sexuella biten väldigt viktig och det är HELA spannet, inte bara själva knullet som många här tycks tro. Det är känslan att få vara den som faktiskt får vara intim med sin partner. Att få ligga naken bredvid och njuta av beröringen, att smeka varandra intimt under dagen som en del av förspelet, att hålla igång en erotisk låga. När allt det där finns och det är en ömsesidig vilja.

Sen har vi det som ofta händer när man inte alls är på samma plan eller en i samma universum när det gäller sex. Det verkar vara så i TS fall. Då finns inte den här underliggande laddningen av sex och erotik. Det blir istället en belastning. Den sexuelle känner sig som en översexuell kåtbock och känslan förstärks av att läsa på forum som FL där vi blir itutade att "sex är inte allt". Sant, men det är jäkligt mycket. Den som inte vill känner sig i sin tur säkert pressad på att ställa upp fast denne inte vill och denna vilja infinner sig väldigt sällan, just för att personen inte njuter av sex på samma sätt. Den som vill ha sex känner sig åsidosatt, kanske t o m hånad för att man har en hög sexdrift. Försöker man ta upp det till diskussion så blir det väldigt ensidigt. Den med lägre sexdrift ser ingen mening med att diskutera något eftersom den inte lider av det och inte kan förstå att partnern kanske tycker annorlunda.

Så slutresultatet är ofta en separation som kommer som en blixt från klar himmel "Va?! Vi som har det så bra tillsammans!?" eller i värsta fall otrohet.

Den springande punkten är att den som vill ha sex väldigt ofta känner att man inte får ventilera sin frustration för det finns ingen vilja att lösa problemet.

Jag är själv i situationen som jag beskrivit. Bor med en tjej som inte är intresserad, inte vill diskutera om det och blir mest bara irriterad. Jag överväger faktiskt att separera för jag vet att jag aldrig någonsin kommer att uppnå det sexliv jag önskar med den jag lever med idag.
  • Anonym (?)

Jag vet inte varför det gjorde ont, kanske beror på att jag är nära att få mens eller att han tog mig rätt hårt. Han tyckte det var jötteskönt!! Så försökte stå ut men sen kände jag att fortsätter du sådär kommer jag börja blöda typ, så då var jag tvungen att säga till

• Anonym (?)

Men vi har liksom vanligt sex, lite pill på varann sen har vi sex. Han har aldrig sagt att jag är dålig så antar han tycker vi har bra sex

• Anonym (Hmm (man))

Japp det skulle jag! Om sexet fungerar bra är det 10% av ett förhållande om det fungerar dåligt eller inte är ömsesidigt är det 90%!

• P30

Jag är nog rätt intresserad av sex. Jag hade inte lämnat dig, men varit öppen med att jag har sex med andra istället.
    Det hade nog blivit tydligt innan vi hamnade i ett förhållande.

Jag är en etisk slampa.

Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Anonym (anonym)
    Jag vet inte varför det gjorde ont, kanske beror på att jag är nära att få mens eller att han tog mig rätt hårt. Han tyckte det var jötteskönt!! Så försökte stå ut men sen kände jag att fortsätter du sådär kommer jag börja blöda typ, så då var jag tvungen att säga till.

Ont så det börjar blöda?? Om du inte är våt kan jag garantera att det gör ont på honom också. Men kan inte sluta att fundera på en sak,,är det vanlig sex du pratar om eller är det analsex?Har aldrig hört talas om nån som tror sej börja blöda ur musen vid samlag,och är du inte våt,,ja då bör ju han få lika ont eller? Om han nu inte dundrade på dej för kung och fosterland,,,
  • Anonym (?)

Ok jag har blött förut när vi haft hårdhänt sex. Så det är väl jag som är konstig då

Har sagt till honom att han får ha sex med andra men han vill inte det...

• Anonym (Gay as cheese)
    Anonym (Ja) skrev 2016-03-31 09:47:22 följande:

Håller med Flame, det beror på så mycket annat också.

Dessutom kan det ju var rätt stabilt med sex på menyn som inte beror på kvinnans lust utan att hon helt enkelt gör det, jämnt och när man vill.

Jag skulle nog kört mycket analt och frågat efter avsugningar och fokuserat mycket på min egen lust för att kompensera. Om du sen är skön att vara med i övrigt så skulle det absolut fungerat för mig.

Varför skulle DU ha kört analt?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (?) skrev 2016-03-30 23:29:22 följande:

Ja skulle ni gjort slut med mig om ni var tillsammans med mig?

Jag är sällan sugen på sex, minns knappt sist jag var kåt och tar i princip aldrig initiativ till sex. MEN! Jag "ställer självklart upp" på sex. Försöker tacka ja till sex de flesta gånger som han tar initiativ.

Så är jag så tråkig att ni hade gjort slut med mig?

Nej, inte om vi haft en bra historia tillsammans.
  • Anonym (VIktigt!)
    Anonym (?) skrev 2016-04-01 17:10:24 följande:

Ok jag har blött förut när vi haft hårdhänt sex. Så det är väl jag som är konstig då

Har sagt till honom att han får ha sex med andra men han vill inte det...

Jag tycker du ska be honom om att testa en annan sorts sex. En mer intim, mjuk och långsam variant som innehåller mer ömhet. Om jag hade haft en kille som envisades med att ha sex med mig så att jag blödde så hade inte jag heller varit sugen på att ligga. Och jag hade inte "ställt upp". Hoppas du vågar föreslå att ni prövar en annan variant istället. Dåligt sex suger! 
Svar på tråden Killar!! Skulle ni gjort slut??