• Anonym (?)

Killar!! Skulle ni gjort slut??

Ja skulle ni gjort slut med mig om ni var tillsammans med mig?

Jag är sällan sugen på sex, minns knappt sist jag var kåt och tar i princip aldrig initiativ till sex. MEN! Jag "ställer självklart upp" på sex. Försöker tacka ja till sex de flesta gånger som han tar initiativ.

Så är jag så tråkig att ni hade gjort slut med mig?

• Svar på tråden Killar!! Skulle ni gjort slut??
  • Anonym (?)

Fast nej han märker, känner inte bara att jag oftast bara "ställer upp". Jag är bra på att spela om man säger så.

Ja kroppskontakt, kramas och så är jättemysigt, det är själva sexet jag inte är sugen på då jag i princip inte kan bli kåt längre

• Anonym (?)

Det är inte så att jag inte vill ha sex, eller ja just nu vill jag inte ha sex men det beror ju på att jag inte är sugen på det. Men kan ibland känna att jag vill ha sex trots att jag inte är speciellt sugen och trots att det inte ger mig något.

• Anonym (?)

Vi hade sex nyss, var tvungen att säga till för att det gjorde ont. Tänkte inte säga till först och låta honom köra på och komma, viktigt att han kommer tycker jag. Killar behöver ju tömma och så. Men sen gjorde det lite väl ont, så var tvungen att säga till =( jag kan "ställa upp" så länge det inte gör ont.

Hur tänker du att kärleken bleknar pga sexlivet? Hade för mig att killar tycker det är bra att man "ställer upp" på sex? Läst det nånstans att killar hatar sexvägrande tjejer typ

• Anonym (?)

Fast att jag inte har sexlust har ju inget med honom att göra :/

• Anonym (?)

Men om jag är så bra på att spela att han inte märker att jag "ställer upp" då? Skulle ni gjort slut om ni inte märkte att jag "ställde upp", men att jag i princip aldrig tar initiativ till sex? Skulle det funka?

• Anonym (?)

Jag vet inte varför det gjorde ont, kanske beror på att jag är nära att få mens eller att han tog mig rätt hårt. Han tyckte det var jötteskönt!! Så försökte stå ut men sen kände jag att fortsätter du sådär kommer jag börja blöda typ, så då var jag tvungen att säga till

• Anonym (?)

Men vi har liksom vanligt sex, lite pill på varann sen har vi sex. Han har aldrig sagt att jag är dålig så antar han tycker vi har bra sex

• Anonym (?)

Ok jag har blött förut när vi haft hårdhänt sex. Så det är väl jag som är konstig då

Har sagt till honom att han får ha sex med andra men han vill inte det...

Svar på tråden Killar!! Skulle ni gjort slut??