• Anonym (?)

Killar!! Skulle ni gjort slut??

Ja skulle ni gjort slut med mig om ni var tillsammans med mig?

Jag är sällan sugen på sex, minns knappt sist jag var kåt och tar i princip aldrig initiativ till sex. MEN! Jag "ställer självklart upp" på sex. Försöker tacka ja till sex de flesta gånger som han tar initiativ.

Så är jag så tråkig att ni hade gjort slut med mig?

• Svar på tråden Killar!! Skulle ni gjort slut??
  • Anonym (Man)

Jag hade gjort slut om man kände att du bara ställer upp när man har sex.

Sex utan engagemang är inte mkt bättre än inget sex.

Bättre du får träffa nån likasinnad, och detsamma för mig.

• FIame

Beror på resten. Vem är du som person, vilken kärlek, hur kul vi har osv osv osv.

• Anonym (tycker)

Kan du känna attraktion och kroppslig åtrå trots att du inte är kåt?
    Är du, trots att du inte är sugen på penetrerande sex, ändå sugen på kroppskontakt, att kramas, kyssas, kela, skeda och så vidare? Uppskattar du om en kille tar på din nakna kropp och tvärtom?

• Anonym (anonym)

Jag hade  gjort slut . Om det är så att du aldrig tar initiativ till sex utan bara ställer upp när jag vill , skulle jag må dåligt av det. 
    Man är ju trots allt 2 när man har sex , så vetskapen av att du egentligen inte vill ,,
    viktigt för mej att min partner också ska kunna få njuta , inte bara jag..
    Vad beror din det på att du känner så då? 

• Anonym (Ja)
    Anonym (?) skrev 2016-03-30 23:29:22 följande:

Ja skulle ni gjort slut med mig om ni var tillsammans med mig?

Jag är sällan sugen på sex, minns knappt sist jag var kåt och tar i princip aldrig initiativ till sex. MEN! Jag "ställer självklart upp" på sex. Försöker tacka ja till sex de flesta gånger som han tar initiativ.

Så är jag så tråkig att ni hade gjort slut med mig?

Håller med Flame, det beror på så mycket annat också.

Dessutom kan det ju var rätt stabilt med sex på menyn som inte beror på kvinnans lust utan att hon helt enkelt gör det, jämnt och när man vill.

Jag skulle nog kört mycket analt och frågat efter avsugningar och fokuserat mycket på min egen lust för att kompensera. Om du sen är skön att vara med i övrigt så skulle det absolut fungerat för mig.
  • Anonym (?)

Fast nej han märker, känner inte bara att jag oftast bara "ställer upp". Jag är bra på att spela om man säger så.

Ja kroppskontakt, kramas och så är jättemysigt, det är själva sexet jag inte är sugen på då jag i princip inte kan bli kåt längre

• Anonym (?)

Det är inte så att jag inte vill ha sex, eller ja just nu vill jag inte ha sex men det beror ju på att jag inte är sugen på det. Men kan ibland känna att jag vill ha sex trots att jag inte är speciellt sugen och trots att det inte ger mig något.

• MrFlex

Jag hade inte gjort slut med dig så länge jag kände kärlek för dig. Troligtvis skulle kärleken blekna ganska snabbt pga sexlivet och DÅ skulle jag göra slut.

• Anonym (?)

Vi hade sex nyss, var tvungen att säga till för att det gjorde ont. Tänkte inte säga till först och låta honom köra på och komma, viktigt att han kommer tycker jag. Killar behöver ju tömma och så. Men sen gjorde det lite väl ont, så var tvungen att säga till =( jag kan "ställa upp" så länge det inte gör ont.

Hur tänker du att kärleken bleknar pga sexlivet? Hade för mig att killar tycker det är bra att man "ställer upp" på sex? Läst det nånstans att killar hatar sexvägrande tjejer typ

• Anonym (kent)
    Anonym (?) skrev 2016-03-31 12:52:27 följande:
    Vi hade sex nyss, var tvungen att säga till för att det gjorde ont. Tänkte inte säga till först och låta honom köra på och komma, viktigt att han kommer tycker jag. Killar behöver ju tömma och så. Men sen gjorde det lite väl ont, så var tvungen att säga till =( jag kan "ställa upp" så länge det inte gör ont.

Hur tänker du att kärleken bleknar pga sexlivet? Hade för mig att killar tycker det är bra att man "ställer upp" på sex? Läst det nånstans att killar hatar sexvägrande tjejer typ
    Finns massor med piller och nadra naturmedel som kan fixa sexlusten, testa ett par sadana grejer. Tex Ginseng eller Q10 tabletter.
Svar på tråden Killar!! Skulle ni gjort slut??