Inlägg från: sebbejonte |Visa alla inlägg
  • sebbejonte

BF December 2016

Hej jag fick också positivt idag :) bebis är beräknad till 6/12

• sebbejonte
    Vicktess skrev 2016-03-26 09:05:46 följande:

Stort grattis!! :) är det första barnet? Har du några symtom än? :)

Grattis till dig också :) nej detta är mitt tredje barn men min sambos första :) jag har två pojkar sen tidigare som fyller 9 och 13 i höst. Har du några barn innan? Vi är 33 år båda två.

Jag har bara väldigt ont i brösten men det har jag haft varje månad sen vi började försöka i september haha

Har du några symptom?
  • sebbejonte
    Majmamma91 skrev 2016-03-26 09:12:56 följande:

Fick ett väldigt svagt + igår. Borde ha bf den 8 december. Ska testa igen på måndag på bim :) Hoppas hoppas. Fick ett missfall för två månader sedan :(

Säger ett försiktigt grattis. Håller tummarna att du får stanna kvar i denna tråden
  • sebbejonte

Min sambo vågar inte riiiiktigt tro på det än :P han tror det kanske kan vara fel på testet. Han sa när din mens är en vecka sen då kan jag tro på det, det är nästa söndag haha

• sebbejonte
    Vicktess skrev 2016-03-26 14:23:18 följande:

Haha :D jag var tvungen att köpa ett digitalt där det stod "Gravid" klart och tydligt. För tydligen såg min sambo inte alls det svaga plusset som jag såg och trodde inte på mig!

Jag gjorde också ett svagt RFSU på morgonen igår och min sambo såg knappt sen köpte jag ett digitalt son blev så här igår eftermiddag efter att ha hållt mig i 3 timmar

• sebbejonte

Men han tror ändå det kan vara fel på testet hehe. Vi fick ju beskedet förra månaden att sambons spermier var dåliga. Väldigt få rörliga o resten döda så klart det är svårt att fatta

• sebbejonte
    Vicktess skrev 2016-03-26 20:28:47 följande:

Gud vad roligt för er! :) att ni lyckades trots dåliga odds. Förstår att din sambo har svårt att tro på det haha! Men är nog lite lättare att greppa med ett digitalt stort plus än att försöka tyda ett svagt streck :D

Ja det känns overkligt. Jag är glad att jag är superfertil hehe.

Ja o som han själv säger kommer han nog fatta när mensen är sen :)
  • sebbejonte
    Fian88 skrev 2016-03-27 07:54:22 följande:

Hej:)

Hoppar gärna in här:). Fick jättesvagt på gravidkollens sticka igår och nu på morgonen så var det inga tvivel längre!

Detta blir andra barnet, vi har en son på 2,5 sen innan och har försökt sen juli-14 att bli gravida med syskon. Känns overkligt och fattar ingenting imed att jag har haft världens pms i flera dagar. Men detta är så välkommet och efterlängtat:)

Bf blir runt 6/12:)

Åh grattis, det var ett plus det svaga jag såg :)

Vi har bf samma dag
  • sebbejonte

Jag är också trött o har molande värk i magen, väldigt ömma bröst och blöder också i näsan när jag snyter mig.

Svar på tråden BF December 2016