BF December 2016
Hej jag fick också positivt idag :) bebis är beräknad till 6/12
Hej jag fick också positivt idag :) bebis är beräknad till 6/12
Stort grattis!! :) är det första barnet? Har du några symtom än? :)
Fick ett väldigt svagt + igår. Borde ha bf den 8 december. Ska testa igen på måndag på bim :) Hoppas hoppas. Fick ett missfall för två månader sedan :(
Grattis allihopa o välkomna hit :)
Min sambo vågar inte riiiiktigt tro på det än :P han tror det kanske kan vara fel på testet. Han sa när din mens är en vecka sen då kan jag tro på det, det är nästa söndag haha
Haha :D jag var tvungen att köpa ett digitalt där det stod "Gravid" klart och tydligt. För tydligen såg min sambo inte alls det svaga plusset som jag såg och trodde inte på mig!
Men han tror ändå det kan vara fel på testet hehe. Vi fick ju beskedet förra månaden att sambons spermier var dåliga. Väldigt få rörliga o resten döda så klart det är svårt att fatta
Gud vad roligt för er! :) att ni lyckades trots dåliga odds. Förstår att din sambo har svårt att tro på det haha! Men är nog lite lättare att greppa med ett digitalt stort plus än att försöka tyda ett svagt streck :D
Hej:)
Hoppar gärna in här:). Fick jättesvagt på gravidkollens sticka igår och nu på morgonen så var det inga tvivel längre!
Detta blir andra barnet, vi har en son på 2,5 sen innan och har försökt sen juli-14 att bli gravida med syskon. Känns overkligt och fattar ingenting imed att jag har haft världens pms i flera dagar. Men detta är så välkommet och efterlängtat:)
Bf blir runt 6/12:)
Jag är också trött o har molande värk i magen, väldigt ömma bröst och blöder också i näsan när jag snyter mig.