Inlägg från: uandme9087 |Visa alla inlägg
  • uandme9087

fostersäck men inget foster

Jag var nästan i vecka 11 när vi var på ul i januari, samma för mig. Allt var där förutom fostret - aldrig känt mig så lurad i hela mitt liv. Fick vänta en vecka för att få det bekräftat återigen, sen vänta ytterligare 2 veckor för att få göra cytotecbehandlingen. 8 veckor efter konstant blödning, akutbesök och massa ultraljud som visade att allt såg bra ut efter min medicinska abort kommer de på att där nog är lite rester kvar trots allt. Mitt förtroende för svensk sjukvård är körd i botten, skrapades i tisdags och är nu livrädd för att även det har gått helt fel. Känns jätte olustigt att jag gjort den typen av ingrepp och inbillar mig att skrapningen säkert kommer påverka mina framtida chanser till ny graviditet. Vill inget annat än att bli gravid igen, hoppas att min skrapningn gick som den skulle och att det snart blir min tur att bli mamma för första gången. Cytotec funkar bra för många, mindre bra för andra! Om det känns som att något inte är rätt efter behandlingen. Stå på dig! Det är din kropp, din tid. Efter ca 10 veckor kan jag äntligen börja sörja mitt barn som aldrig blev.

Svar på tråden fostersäck men inget foster