Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Anonym (fy) skrev 2016-03-28 19:54:55 följande:

Ja du vet vad du har nu. Du är fast i en relation med en kvinna som du egentligen inte älskar, som bråkar och styr ditt liv. Du har förlorat kvinnan som du faktiskt älskar och får inte ens va vän eller ha nån kontakt med henne. Du har en förstörd relation med dina barn och dina föräldrar. Du kan inte va lycklig eller må bra.

Vet inte till 100 om jag älskar mitt ex men tror det kanske är det pga den nya som gör att jag inte tänker klart just nu men det har gått upp ett o annat för mej genom tråden. Så jag kanske helt enkelt älskar exet saknar familjen det är trevligt att prata med exet iallafall så om jag bryter med den nya helt o hållet då kanske känslorna kommer tillbaka till 100 igen.
  • Anonym (Vet ej)

Och bra nja det skulle jag inte säga att jag gör. Trodde den nya var riktig kärlek men nja inte efter sidorna hon visat efter att jag skilde mej. Är dessutom stressad till Max över hela situationen och ibland ledsen för att jag lämnade exet, hon bråkade visserligen men gör det inte längre utan är väldigt förstående och trevlig hur nu det kommer sig. Jag trodde hon aldrig ville se mej igen men det vill hon och som sagt det trodde jag aldrig. Får sova några nätter på saken för sånt här löser inte jag på bara några dagar.

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (fy) skrev 2016-03-28 20:15:17 följande:

Eller så bryter du bara med nya. Jobbar på dina relationer med barn och föräldrar. Är singel ett tag och reder ut vad du egentligen känner och vill.

Vill helst inte vara singel för är man 50+ är det inte det enklaste att hitta någon ny
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (fy) skrev 2016-03-29 11:32:49 följande:
    Ja det är nått fel när man slänger bort relationen med sina barn för att få sex.
    Förstår att ni tycker det, jag hoppas på en relation med barnen så småningom när det lugnat sig och jag hunnit tänkt klart på vad jag vill.
  • Anonym (Vet ej)

Trodde jag skulle få en lugn kväll men tydligen har den nya skickat ett sms från fuska till exet, exet har blockat den nya från samtal och meddelande, den nya mådde inte bra så hon berättade att hon skrivit otrevligt nu hoppas jag att jag kan få nån timmes sömn innan jobbet börjar igen. Vet egentligen inte varför jag skriver detta till er men behövde skriva av mej lite för det går runt, den nya har lovat att inte skicka något mera tidigare och vill inte ha bråk har hon sagt.

• Anonym (Vet ej)

Nu har jag beslutat mej efter mycket funderingar med sena nätter.

Jag kommer att leva med den nya och önskar att barnen kommer att förstå så småningom, har bara ett liv så det gäller att ta tillvara på det.

• Anonym (Vet ej)

Kan meddela att tråden är på riktigt. Att jag inte är psykiskt störd/sjuk. Jag skickar barnen nått sms ibland, blir ca 2 i månaden om jag ska dra något snitt barnen skickar även mej sms om dom tex behöver ha pengar, så vi har kontakt.

• Anonym (Vet ej)

Och den nya har lugnat ner sig med påhopp och det för att jag tog och blockade exet och även avskedade henne, hon kommer att klara sig bra på a-kassa. Barnen kommer säkert att bli kära någon gång och då kanske dom förstår.

• Anonym (Vet ej)
    Regnmadamen skrev 2016-04-13 09:09:31 följande:

Avskedat henne? Du kan ju inte avskeda henne på grund av att din nya är svartsjuk.

Den nya vill inte jag har kontakt med henne det blir endast bråk om jag skulle ha kontakt. Och den nya behövde jobb så det blev så och det är lugnast för alla att det blev på detta viset.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-04-13 09:22:51 följande:

Känns det bra att barnen bara ser dig som en bankomat? Att enda gången de frivilligt kontaktar dig är när de behöver pengar?

Tror att det löser sig i framtiden när alla får landa och ja det känns väl bra att jag kan hjälpa barnen med något.
Svar på tråden Barnen eller den nya.