Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Anonym (?!) skrev 2016-03-24 10:12:34 följande:

Men herregud.... Det finns ju bara ett svar på detta.

1. Väx upp och bete dig som en vuxen!!

2. Dumpa den nya, personer som vill att man slutar träffa sina barn, ska ut, ut, ut

3. Be dina föräldrar, dina barn och ditt ex om ursäkt för att du betett dig som en idiot.

4. Skaffa eget boende.

5. Starta om på nytt med bibehållan kontakt med din a föräldrar och dina barn.

Jösses - Du menar på FULLT allvar att du hellre behåller en galen partner för annars har du "ingen"?? DU har ju valt bort dina föräldrar och dinabarn? Det är kanske dags att du väljer om och väljer rätt, om de fortfarande vill veta av dig?

Jag är vuxen. Att dumpa är inte så enkelt nu då. Och ja barnen och föräldrarna skulle jag kunna be om ursäkt till men vet inte hur jag ska lägga fram det men inte be exet om ursäkt inte i nuläget för det är ju pga henne som jag skaffade denna kvinna och stack om bara exet hade varit kärleksfull hade inget av detta hänt.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-03-24 10:56:39 följande:

Och så var vi tillbaks till att inte ta ansvar för sina egna beslut utan skylla allting på exet... MAN UP! Stå för vad du gjort och sluta skylla dina kassa beslut på andra. Om du inte varit en fullblodsegoist och bara tänkt på dig själv och dina egna behov och tänkt med något annat än den där lilla ärtan som dinglar mellan benen hade du inte varit i den här sitsen. Det är DU som betett dig illa, det är DU som tagit fel beslut, det är DU som måste stå för det du gjort.

Frågar åter igen. Vad hände med det du lovade när du gifte dig? Att ni skulle stå vid varandras sida BÅDE i nöd och lust, inte bara i lust?

Vi gifte oss i nöd och lust men när nöden tar det mesta av tiden under en tid då försvinner lusten så var det för mej därav sökte jag lust från annat håll för enligt mej är lust ett mänskligt behov.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-03-24 11:12:12 följande:

Och då ställer jag ytterligare en fråga som jag ställt tidigare. Hur länge varade "nöden" innan du begav dig ut på jag för att tillfredsställa dina lustar? 

Nja tog ca 6 månader innan jag reggade mej på nätet efter det stannade jag ca 8 månader innan jag lämnade.
  • Anonym (Vet ej)

Tror säkert att barnen och även föräldrarna kommer att vilja ha kontakt med mej igen, dom behöver tid för att komma på det. Har funderat på detta så varför skulle jag ha kontakt med mina barns mamma? Har inte funderat färdigt än. Är hos den nya för det är bra sex och vi har roligt fast ibland bråkar hon så det ryker om henne och när hon gör det brukar jag åka därifrån.

• Anonym (Vet ej)

Pratar med exet ibland fast det vet inte den nya om hon fick reda på det skulle det bara bli bråk

• Anonym (Vet ej)

Pratar som sagt med xet men bara på tider då min nya inte märker det. Och den nya vill inte jag har kontakt med xet för hon är inte är bjuden när barnen fyller år, vet inte om den nya är svartsjuk eller vad det rör sig om och jag vill inte fråga henne heller iallafall inte i nuläget. Behöver fundera på om jag verkligen vill ha den nya eller gå tillbaka till xet, vet att xet gillar mej fortfarande.

• Anonym (Vet ej)
    Ess skrev 2016-03-28 13:58:19 följande:

Varför ordnar du inte ett kalas själv för dina barn?

Då kan ju alla på din sida som vill fira dem komma till dig och göra det. Varför känner du ett behov att åka snålskjuts på exet?

Jag bor en hel del mil bort då är det inte bara för dom att åka
  • Anonym (Vet ej)
    smulpaj01 skrev 2016-03-28 14:43:42 följande:

Det måste vara något riktigt allvarligt fel på exet om hon ens skulle komma på tanken att ta dig tillbaka efter hur överjävla vidrigt Du har betett dig!

Du får nog hålla till godo med häxan du hittat!

Varför kallar du den nya för häxa? Och varför skulle inte exet ta mej tillbaka när hon sagt att hon önskar det och ärligt så är exet en bra kvinna dock några år äldre än den nya.
  • Anonym (Vet ej)

Har 2 saker att välja på och det är den nya och då vara utan barnen det andra är att gå tillbaka till exet och då bli familjefar igen, får vrida o vända detta fram o tillbaka tills jag hittar en lösning

• Anonym (Vet ej)

Ska fundera. Hur gör man egentligen för att närma sig exet om jag nu väljer den vägen?

Svar på tråden Barnen eller den nya.