Barnen eller den nya.
Inte behåller den nya tills du vet om exet vill ha dig, alternativt bara sabbar för exet och behåller den nya när du förstört exets relation med den nya mannen...
Varför skulle jag sabba exets förhållande? Tror du missförstått mej jag vill alltså att någon ringer min nya inte exet.
Planer är att någon ringer min nya o säger sig vara min älskarinna.
Hur kan du påstå vara kär i den nya när du inte ens törs prata med henne utan måste hitta på en älskarinna?
Tror inte att allt löser sig av sig själv.
Jo visst hon kanske behövde få kolla upp mej och det kanske den nya behöver också Phuuu.
Känner att mycket håller på att äta upp mej men har börjat skriva lite o gillar inlägg på sociala medier ja till vänner och gudskelov verkar dom inte sura på mej och den nya godtar att jag gör det.
Fick höra att exet och den hon träffat att dom inte träffas längre så det var allt en kortvarig affär eller vad det nu var.
Tror inte att allt löser sig av sig själv.
Jo visst hon kanske behövde få kolla upp mej och det kanske den nya behöver också Phuuu.
Känner att mycket håller på att äta upp mej men har börjat skriva lite o gillar inlägg på sociala medier ja till vänner och gudskelov verkar dom inte sura på mej och den nya godtar att jag gör det.
Fick höra att exet och den hon träffat att dom inte träffas längre så det var allt en kortvarig affär eller vad det nu var.
Hmmmm
Hon var aldrig en sån kvinna som lekte runt och tror inte hon är det nu heller.
Hoppas det är att du är arg på den nya för att hon manipulerar dig och inte arg för att du är så korkad att den nya lyckats hetsat dig att bli arg på exet...
Så hon är prostituerad.
Låter du henne prata sig ur det här så se till att testa dig för könssjukdomar nu och då om hon knullar andra som jobb...