Barnen eller den nya.
Att det ens är nåt att fundera på..... Blir mörkrädd
Att det ens är nåt att fundera på..... Blir mörkrädd
...för att hon kommer från östländerna... ICKE! Vilken idiotisk slutsats! Det är ett personlighetsdrag den kvinnan visar upp och det har tydligen eskalerat. Det går möjligen att sätta ett namn på detta personlighetsdrag och det namnet kan förvisso göra vem normal person som helst mörkrädd. Passa dig!
Fast frågan är om man öht vill ha en relation till en människa som är så sjukligt svartsjuk och allmänt labil som den TS beskriver?
Om du svikit exfrun genom att vara otrogen mot henne hoppas jag verkligen inte du har något att hämta där.
Däremot ska du givetvis välja dina barn, de har inget med ditt kärlekslöst att göra. Kan den nya inte acceptera det så välj bort henne
Passa då på och prata med henne om att du vill ha kontakt med dina barn och föräldrar!!
Slutar på --pati. Ringer det någon klocka?
Trollar Ts eller? Är väl ingen normal som frågar vad man väljer när det gäller sina barn eller nån brud med psychovarning. Fast i och med att Ts frågar så kanske barnen har det bättre utan honom.
Ingen trolltråd önskar faktiskt själv att det var det men tyvärr. Ingen bra sömn i natt trots att jag hade kärleken bredvid mej tankarna snurrar kan jag säga. Kanske jag tar och flyttar till annat land så jag kommer bort från detta.
Vet fortfarande inte om jag vill bryta med den nya, hon är den enda jag har i nuläget. Exet hon är inte elak alls men vill inte att hon kontaktar mej för då blir den nya vansinnig. Barnen och föräldrarna vet jag inte vad jag ska säga till för dom står på exets sida.
Nej, hon är inte den enda du har. Men du har valt bort de andra, men det kan absolut ändras.
Men du kan välja det liv du har nu, leva ihop med en person som kommer kontrollera dig.
Vad hade du sagt till en syster som hade levt med en man som krävde det, som din nya kräver av dig?
För du lever i ett misshandelförhållande just nu, även om du inte ser det själv.