Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

molly50 skrev 2016-08-17 10:04:43 följande:

Fast han är väl redan inblandad i och med att han är barnets pappa.

Jag tycker att han har rätt att få veta vad som pågår så han kan bemöta barnet på rätt sätt när de är ledset och inte vill åka till mamman osv, och kanske söka ensam vårdnad om han vill.

Och barnet har rätt att få slippa vara med om mammans eskapader.

Tror nog att om han inte vet så kommer han få veta på ett eller annat sätt tror också barnet skulle få det bättre av att vara med sin pappa och sina halvsyskon än vara själv med mamman.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-08-17 11:43:41 följande:

då är du ett fegt kräk som inte agerar för barns bästa.

Feg jo det är jag men jag lovar att pappan kommer att få reda på saker på ett eller annat sätt exakt hur det ska gå till vet jag inte.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-17 19:56:59 följande:

Ja,det förstår jag också.

Men sanningen är att det inte är det minsta synd om henne då hon själv har försatt sig i den här situationen.

Jag kan tyvärr inte känna någon sympati för sådana människor som henne.Ja,men om du tror det så borde du ju faktiskt ta kontakt med pappan. För barnets skull.

Det handlar om att barnet ska ha det bra. Inte om hur din nya ska reagera.

Barnet är viktigast! Det ska inte behöva leva med någon som inte ens vet hur man är en bra mamma.

Tror inte hennes ex har tvingat hit henne hon är väldigt bestämd med vad hon vill och inte vill iallafall när jag varit med henne. Sant att barnet ska ha det bra kanske jag borde skicka honom ett sms och skriva kortfattat vad jag sett det andra dvs vad hans tidigare barn fått uppleva pga henne det borde han veta för det ena av det bröt ihop totalt av att få höra vilken oduglig man han var bl.a. var i sängen osv osv kan inte vara roligt att få höra o så himla onödigt att prata om sånt
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-17 21:44:59 följande:

Hon kan ha ljugit ihop det med. Som så mycket annat.

Ja,jag tycker absolut att du ska skicka honom ett sms åtminstone så han får veta vad hon gör mot barnen.

Det har han rätt att få veta och det är det enda rätta för barnens skull.

De ska inte behöva gå och må dåligt pga att ingen vågar gå emot haggan.

Strunta i hennes reaktion på det. Hon har själv försatt sig i den situationen!

Tror du hon ljugit sig till Sverige är trött så jag hängde inte med riktigt vad du menade?

Barnen ska inte behöva må dåligt det håller jag med om till 100 även om inte jag varit en bra pappa men jag försöker få kontakt med mina o tror det löser sig till slut. Skickar nog något till honom i morgon för inte bra att skriva när ögonen går i X ska ta o sova nu.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-18 09:41:49 följande:

Jag menar att hon kan ha ljugit om att han ska ha tvingat hit henne till Sverige.

Hon verkar ju ljuga om så mycket annat så varför inte om det också.

Ja,det är nog bäst att skicka sms:et när du är piggare så du inte skriver fel.

Men tveka inte nu! Tänk på barnen!

Har skickat sms till hennes ex där jag skrev det jag sett har inte fått något svar från honom än.

Jo hon kan ha ljugit om mycket men det som är konstigt är att hon oftast varit himla vänlig och intresserad av andra när vi varit tillsammans med dom o sen blivit som en annan person om ingen annan närvarit.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-19 13:44:17 följande:

Jättebra! Hoppas han inser vad hon går för nu då.

Hon låter som en väldigt instabil människa.

Han har fortfarande inte svarat men strunt samma.

Jo det är hon hon hon som är bäst i allt, kvittar om andra berättar vad dom gjort så har hon gjort det bättre visst hon är duktig men inte på precis allt.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-20 12:09:14 följande:

Vi får väl hoppas att han tar det på allvar och svarar dig snart då.

Och hoppas att han inte är dum nog att gå på hennes lögner och påhitt.

För barnens skull!

Ok. Så´na människor har jag svårt för.

Egentligen behöver han inte svara mej utan agera istället. Idag mår jag inte så bra men det är jag själv som fixat det, blev några groggar för mycket igår var gott då men inte idag men så är det för många, ska lägga bort spriten för ett tag nu.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-21 12:32:29 följande:

Ja,det har du i och för sig rätt i.

Men man vill ju samtidigt veta om han har läst det och om han kommer att agera.

För barnens skull.

Ajdå. Det lät inte så roligt.

Jo visserligen.

Äh det går över med vatten och en pizza.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (undrar) skrev 2016-09-04 13:41:47 följande:

Hur går det  ts? Hoppas att du hittat en lösning.

Nja inte riktigt än men snart så, har jobbat så mycket på sista tiden men det löser sig.

Tyvärr blev det nån grogg för mycket igår o ska lägga undan spriten ett bra tag nu vet att många säger det dagen efter men jag menar det verkligen för visst känns det bra när man är på kanelen men inte dagen efter, blir kaffe, vatten, Treo idag o tidigt i säng i kväll så obehagen är borta i morgon förhoppningsvis.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-09-04 21:53:26 följande:
    Har du flyttat ut ännu och har din nya accepterat det?
    Har en lägenhet och även om hon inte acepterar det så är det så.
Svar på tråden Barnen eller den nya.