Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-17 21:51:17 följande:
Ja jag gör fel men det är mänskligt att fela.
Har sagt till barnet som tog studenten att han kan följa med oss på någon resa som komp men inte fått svar av honom, det kommer nog när han fått tänka.
Ja,det är mänskligt att fela,men inte att göra det gång på gång.
Och det är definitivt inte mänskligt att strunta i sina barn!
Och om du vet att du gör fel,varför gör du då inget åt det? Är inte dina barn viktigare än så?
Och varför kan du inte förlåta ditt ex om du nu har åsikten att alla kan göra fel?
Vad får dig att tro att dina barn vill följa med på en resa? De vill ju inte ens träffa din nya.
Kanske inte dig heller snart om du fortsätter så här.
De blev nog väldigt besvikna på dig när du inte dök upp på studenten,om man ska tro det de skriver i deras tråd.
Och om du nu måste sälja saker för att kunna åka på en resa så har du ju egentligen inte råd.
Hur tänker du egentligen? Tänker du överhuvudtaget?
Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-18 10:16:13 följande:
Förlåta exet? Nä nu tar du fel, har förlåtit min nya för att jag älskar henne. Tror henne när hon säger att hon inte längre ligger med sitt ex.
Du är inte så lite lite naiv om du tror på vad din nya säger.
Många som varit otrogna påstår att de har slutat,men gör ändå om samma sak igen.
Och det här är ju inte första gången som din nya har ljugit och hittat på saker.
Och har hon kunnat ljuga om att hon ligger med sitt ex en gång så kan hon mycket väl göra det igen.