Inlägg från: Anonym (Peter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Peter)

Barnen eller den nya.

Ess skrev 2016-06-28 19:39:17 följande:

Vad har det egentligen för betydelse om det är farligt eller ej. För som sagt så gäller det vuxna barn som kan ta hand om sig själva, så han behöver inte åka dit för att hämta hem dem.

Om det inte spelar nån roll förstår jag inte varför du kommenterar att du har samma (vilket du uppenbarligen inte har) och att det inte är farligt (vilket tydligen läkarna anser, trots det du säger...)?
  • Anonym (Peter)
    Ess skrev 2016-06-28 19:39:17 följande:

Vad har det egentligen för betydelse om det är farligt eller ej. För som sagt så gäller det vuxna barn som kan ta hand om sig själva, så han behöver inte åka dit för att hämta hem dem.

Och ja, vuxna men som 19-åring kan man ändå behöva den andra föräldern om ens mamma ligger inlagd på sjukhus med hjärtfel.
  • Anonym (Peter)

Den nya kan väl inte ha problem med att du träffar barnen nu? Exet är ju inte där...

• Anonym (Peter)

Vad kul att höra att ditt ex träffat någon, det förtjänar hon verkligen!

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-17 21:44:06 följande:
    Hmmm hon kanske förtjänar det men det känns surt.
    Varför det, när du behandlar henne som skit och tillåter din nya att trakassera henne?
    Unnar du inte henne att vara lycklig?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-17 22:18:29 följande:
    Jo jag unnar henne att vara lycklig men trodde hon skulle vänta ett tag till för det var det hon sa dvs att hon skulle vänta och se hur det blev mellan mej och den nya, visst vi är tillsammans men inget är hugget i sten.
    Det var väl ett år sen du lämnade henne, och då hade du ju redan varit otrogen, så hon har väntat bra mycket längre än du var värd.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-17 22:55:51 följande:
    Det blir ett år i augusti men efter det bodde vi under samma tak fram till strax efter jul det pga att det skulle fixas o så så egentligen är det bara 7 månader och det är inte så lång tid.

Sen varför jag var/är med en annan det har jag förklarat förut o varför det blev så det vill jag inte ta upp igen.
    Du lämnade henne känslomässigt för över ett år sen ändå, så hon har väntat.
    Varför tror du att du är värd mer?
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 09:14:59 följande:

Just för att hon sa att hon skulle det.

Ja, du lovade väl henne kärlek och trohet en gång du med men svek dina ord.

Kul att du tror du själv är värd lojalitet efter hur du beter dig.
  • Anonym (Peter)

På villet sätt visar den nya kärlek? (Jag pratar inte om sex eller att säga "jag älskar dig")

• Anonym (Peter)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 22:16:38 följande:
    Den nya är bra på vissa saker men inte detta jobbet
    Bryt med den nya först innan du börjar fucka upp exets liv.
Svar på tråden Barnen eller den nya.