• LFF

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-13 08:31:24 följande:

Kan meddela att tråden är på riktigt. Att jag inte är psykiskt störd/sjuk. Jag skickar barnen nått sms ibland, blir ca 2 i månaden om jag ska dra något snitt barnen skickar även mej sms om dom tex behöver ha pengar, så vi har kontakt.

Känns det bra att barnen bara ser dig som en bankomat? Att enda gången de frivilligt kontaktar dig är när de behöver pengar?
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-13 08:47:51 följande:

Och den nya har lugnat ner sig med påhopp och det för att jag tog och blockade exet och även avskedade henne, hon kommer att klara sig bra på a-kassa. Barnen kommer säkert att bli kära någon gång och då kanske dom förstår.

Hoppas hon stämmer dig för felaktigt avskedande om orsaken är din galna nya. Det är inte ett legitimt skäl för avskedande.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 11:53:32 följande:
    Går man ner ca 15 kg för att man är deprimerad? Exet vägde 64 och sist jag hörde vägde hon 49 och jag tycker att 49 passar henne bättre än 64 för hon är inte så lång.

Varför jag vet detta är för att för någon månad sen berättade om att hon gått ner detta i vikt.

Tycker inte om när personer är överviktiga och tänker då på deras hälsa och problem som övervikt har med sig.
    Ja, eftersom man tappar aptiten och därmed inte äter. Alternativet till att sluta äta pga depression är att man tröstäter och därmed går upp i vikt istället. 
  • LFF
    Anonym (ryskan) skrev 2016-05-27 19:11:30 följande:
    Ok, jag missuppfattade.
    Ändå troligt att det är på grund av depression. Du antydde väl själv att hon rasat i vikt på grund av dig.
    Skrämmande att du bryr dig mer om utseende än psykisk hälsa.
    Man kan även fråga sig varför du bryr dig om hur ditt EX ser ut överhuvudtaget.
    Eftersom den enda anledningen till att han lämnade frugan var att han inte fick så mycket sex som han ville (pga att hon sörjde och inte orkade med hans behov också) och inte pga bristande känslor i övrigt. TS är ett sexfixerat och utseendefixerat kräk.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-31 11:01:02 följande:
    Nix har inte förlorat någon inte än.
    Och hur kan dom vara min familj när inte jag och exet är tillsammans?
    Så dina barna är inte din familj längre? Eller dina föräldrar?
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-31 11:44:38 följande:
    Dom verkar inte vilja träffa mej som det är nu men har ej frågat dom.
    Tror faan det att de inte vill träffa dig när du beter dig som ett as och inte tar något som helst ansvar för dina egna handlingar utan lägger allt ansvar på din sörjande, numera ex-, fru. Har duens erkänt för dig själv hur otroligt fel du betett dig i allt det här? Har du förstått något alls?
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-31 14:52:52 följande:
    Jag kanske gjorde nått fel
    Men om min fru nu älskade mej varför visade inte hon det istället för att bråka och ha taggarna uttåt mot mej?
    FÖR ATT HON SÖRJDE SIN SLÄKTING! Hur jävla trög är du egentligen? Sorg är inte rationellt, sorg är inte samma för alla, sorg gör att man inte är "sig själv". Och älskar mannågon som har sorg SÅ HAR MAN FÖRSTÅELSE FÖR DETTA! Men du har uppenbarligen aldrig älskat din exfru! Hon har bara varit bekväm att ha så länge allt var på dina villkor.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-08 08:05:13 följande:
    Men är det vanligt att en kvinna begär och verkar lycklig bara hon får presenter, att man betslar, ordnar resor, mat, presenter ja allt tills ens pengar är slut?
    Alltså, hur få kvinnor har du haft kontakt med genom åren med tanke på att du genom hela tiden har trott att denna kvinna betett sig normalt? Att du näst intill verkar chockad över att alla påpekar att hon inte är normal och ändå kommer frågor om sådant beteende som hon uppvisar är normalt.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-08 13:42:02 följande:
     bara frågor om jag ligger med exet

Som man känner sig själv känner man andra som det så fint heter. Hon har legat med exet och förutsätter därmed att du gör det. Plätt lätt.
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-22 22:28:58 följande:
    Du har rätt men förut när jag tänkt lämna den nya då har hon lockat tillbaka mej.

Tror inte längre att jag ska resa tillsammans med både barnen och henne och jo jag vet att det inte är säkert att barnen vill ha med mej att göra heller pga hur deras mamma blivit behandlad
    Sluta tänka med bihanget mellan benen och börja använda det lilla du har mellan öronen istället! 
  • LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-22 22:54:40 följande:
    Får försöka att inte vara så lockad och får lära mej att säga nej.

Terapi jo kanske men att sitta ansikte mot ansikte med någon okänd det känns inte 100 ok men det är kanske som du skriver att jag inte klarar ut detta på egen hand.

Har hört från barnen att exet går och pratar med någon och det tycker jag är bra sen är det också så att även om jag valde skilsmässan så var det pga att det var den nyas vilkor och ärligt ja jag är ärlig nu så är jag faktiskt rädd för att min exfru skaffar någon annan kan inte sätta fingret på varför men jag är det, har kanske för mycket känslor kvar för exet trots allt ont jag gjort.
    Jag hoppas verkligen at hela mitt hjärta att dina barns mamma hittar en riktig karl som behandlar henne väl, allt det som du inte är!
Svar på tråden Barnen eller den nya.