Barnen eller den nya.
Kinderna på den nya är mera äppelformade. ögonen inte alls så och läpparna något mindre.
Du skulle ju kunna googla på hur personer som botoxar sig osv ser ut som gamla.
Det är inte vackert!
Ja bröstimplantat behöver bytas ut med jämna mellanrum. Dels för att de plattas ut, dels för att kroppen åldras och förändras. Kan handla om 10-20 års intervaller. Men även tidigare om exempelvis brösten blir för hårda eller annat händer som bidrar till kroppsliga besvär.
När jag eftersöker vad du gillar hos den nya så handlar det om vilka egenskaper och vilka delar av hennes personlighet du tycker om. Du har inte nämnt något. Vad är det som gör att du vill dela ditt liv med henne?
Klart hon vill att du ska flytta in där så du kan betala allt åt henne.
Förstår du verkligen inte det?
Kan du eller vill du inte se att hon bara utnyttjar dig för din plånbok?Så du tänker fortsätta att inte ha kontakt med din familj bara din nya håller sig lugn?
Hur du hur idiotiskt det låter?
Du sätter alltså din nya framför din riktiga familj?
Hur tänker du egentligen?Hon har ju ljugit om så mycket annat så varför inte om det också?
Bara det säger en del om hur hon är funtad.
Han får inte träffa sitt barn för att han dumpade henne?Du har ju en bild här i tråden som visar hur man kan se ut när man åldras efter diverse botox och operationer.För att hon är snygg och ger dig sex. Det är ju det enda positiva du har nämnt med henne genom tråden.
Blir inte helt rättvisande att använda just den bilden. Som jag förstått det så har just den kvinnan opererat sig massa gånger för att påminna om ett kattdjur då mannen tycker om stora katter. Och hon är nöjd med hur hon ser ut. Har lagt ut runt 10 miljoner tror jag.
Däremot är det kostsamt att underhålla ett utseende. Och det ser verkligen konstigt ut med kombinationen äldre och tydligt opererat utseende. Exempelvis rynkiga händer och armar till ett barnsligt ansikte med putläppar - ser enbart groteskt och oproportionerligt ut tycker jag. Dessutom kan ju alla former av operationer ta bort känsel.