Blomma73 skrev 2016-07-12 09:05:03 följande:
Folk åldras på olika sätt. Vissa åldras lite grand hela tiden, andra gör plötsligt stora hopp. Det kan hända med den nya.
Om man opererar sig eller använder fillers så är det ju också något som konstant behöver göras om. Har ni då ekonomi till det? Annars kommer det bli ett stort glapp när brösten "sviker" och behöver göras om, eller när ni inte har råd att fylla på med botox. Då blir ju skillnaden mellan hennes naturliga åldrande och det fixade utseendet mycket större än om hon åldrats naturligt.
Är det så att den nya upplever ett krav på sig att hon måste se snygg ut? Har du pratat mycket om ditt ex utseende? Då kan ju det vara en anledning till varför hon tycker du ska bekosta allt detta. Och att du måste visa att hon är viktigast? Vilket skapar ilska och frustration? Hon kanske upplever att det är med ditt utseende hon måste vinna över ditt ex?
Jag är egentligen inte ute efter att försvars din nya som jag tycker beter sig helt fel. Men ditt synsätt på saker får mig ändå att undra.
Och du har inte kommenterat något om vad du uppskattar hos din nya förutom utseende och sex?
Visst hon har gjort det några gånger, menar du att man behöver fylla på silikon i brösten för att dom ska hålla formen, jag är inte intresserad av några som hänger och nej jag har inte ekonomi för att hon ska göra detta ofta..
Jo har sagt nått om exet som att hon är rynkig för att hon röker och att exet gjort ett bra jobb med att gå ner i vikt men inte så mycket mer än, inte vad jag kommer ihåg.
Den nya är inte bara bra på sakerna du skriver om utan är bra på att träna, dansa o såna saker.