Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Venne skrev 2016-07-01 23:20:47 följande:

Är det här på riktigt borde du låta en psykiatriker undersöka dig länge och noga.

Behöver och hinner inte gå till någon psykolog. Det fixar sig säkert ändå.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-07-02 05:00:23 följande:

Häxan älskar dig inte! Du anklagar din ex-fru för att inte ha visat dig kärlek, bara för att hon inte kunde ha sex medan hon hade sorg. Men du tror att häxan älskar dig, trots att hon har varit otrogen, inte vill att du ska träffa dina barn och dina föräldrar och bara ligger med dig för att du ger henne allt hon ber dig om! Skärp dig!

Hur vet du att hon inte älskar mej?
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-07-02 05:21:52 följande:

Du verkar ju tro att kärlek är lika med sex. Att när din fru inte hade sex med dig under en period för att hon blev deprimerad, så var det samma sak som att hon slutat älska dig. Samtidigt tror du att häxan älskar dig, bara för att hon har sex med dig (även när hon har det även med andra). Men som vuxen människa borde du veta att kärlek inte bara är sex. Utan det är också lojalitet, trohet, omsorg, att visa ett ansvar för sin familj. Saker som du visar gång på gång på att varken du eller häxan vet ett skit om. Förresten så kan jag bara säga att du och häxan förtjänar varandra, för ingen av er förstår er på annat än sex och ytligheter. Men vänta du bara tills pengarna är slut, då lämnar hon nog dig. Och om hon också skulle drabbas av bli sjuk och inte kunde ha sex, så tappar hon väl också sin tjusning hos dig?

För mej betyder sex mycket och ett förhållande utan sex är inget helt förhållande, vi får se hur allt blir med pengar och sånna saker för pengar betyder också mycket i livet det är pga lönen som gör att man jobbar. Hon säljer också lite prylar så det är inte bara mina som ligger ute.
  • Anonym (Vet ej)
    Asirna skrev 2016-07-02 05:32:03 följande:

Är du helt jävla dum i huvudet?!

Du är en förälder resten av ditt liv sen den dagen du fick ditt första barn, sen den dagen tog du ett ansvar livet ut om att alltid finnas där för dina barn.

Men här, frågar du oss på familje liv om du ska välja mellan din lilla crush eller dina barn?!

Det spelar ingen roll hur gamla dina barn är! 

Som förälder ska man ALLTID ALLTID ALLTID välja sina barn först!!!!

Om du inte väljer dina barn, har du fane mig misslyckats som förälder och svikit dina barn.

Förälder är jag och det vet jag men det känns som att barnen inte vill ha med mej att göra för att jag har den nya kan väl förstå dom till viss del för dom har fått höra att deras mamma ljugit om både ditt och datt och att hon är en hora men detta i ett hetskt läge från den nya tror inte hon skulle säga detta till dom igen. Jag har sagt till barnen att dom får höra av sig till mej när dom vill.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-07-02 10:18:27 följande:

Hade hon älskat dig, hade du fått träffa dina barn och dina föräldrar. Dessutom verkar det som att hon bara utnyttjar dig.

Vid något tillfälle har hon sagt att jag ska bjuda barnen till oss men barnen vill inte komma.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-07-02 10:41:31 följande:

Men det kan finnas perioder, då man är för sjuk för att orka ha sex. Din fru hamnade i en depression och kunde inte ha sex, men du ska inte tro att det betydde att hon slutat älska dig. Det var ju bara din själviska tolkning av situationen. Och på samma sätt betyder inte din nyas vilja att ha sex att hon älskar dig.

Men hon orkade ta hand om barnen, hushållet och även jobbet tycker att om man orkar det då orkar man ha sex mer än en gång i veckan men jag kan naturligtvis ha fel.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-02 12:35:52 följande:

Hon orkade ändå ha sex en gång i veckan alltså.

Men du krävde mer.

Säger det inte dig något?

Har du tänkt på att det kanske är du och ditt enorma sexbehov som är problemet och inte ditt ex.

Hade hon känt att hon fått ditt stöd så hade det kanske blivit lite oftare,rentav.

Har du tänkt på det?

Felet är ditt,inte ditt ex.

Jag tyckte att vi skulle ha sex runt tre gånger i veckan, det hade vi i slutet också men då var det liksom försent för då hade den nya slagit klorna i mej, får se om hon försvinner eller kastar ut mej som hon gjorde med sin Exman ibland hoppas jag faktiskt på det för det är enda sättet att komma ifrån henne tyvärr. Och om jag säger till henne blir det bara bråk och det vill jag inte. Tror nog att det kommer att lösa sig till det bästa för alla parter men i nuläget måste jag spela arg och bitter på mitt ex och det gör jag för husfridens skull så ja jag är egoist när det gäller det.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-07-02 17:33:02 följande:

Ska man skratta åt dig eller gråta över dig?

Det får du välja själv.

Känns ändå som att jag saboterar allt för en framtid med exet, barnen osv och om jag kunde gjort något annorlunda så hade jag gjort det och ja jag är ärlig med det. Vet visserligen att exet är väldigt förlåtande men är rädd att hon aldrig kommer förlåta och glömma. Skulle vilja ta upp mobilen och ringa henne nu men det går inte pga omständigheterna. Fy ... va velig jag känner mej trodde inte det skulle bli så här överhuvudet taget och den nya ställde ultimatum och dom var just skilsmässa, säga upp exet, sälja exets och mitt drömhus jag är ledsen över hur mycket jag sårat henne, vi kunde haft det jättebra med barnen, varandra jobb och så.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-03 11:10:05 följande:

I nuläget är det viktigare att du tar kontakt med dina barn,tycker jag.

Vad din nya subba tycker om det ska du strunta högaktningsfullt i,tycker jag.

Om hon hotar med att lämna dig så låt henne då.

Då slipper du ju den häxan i ditt liv sen.

Sen om ditt ex är så förlåtande så är det väl bara att ta chansen att höra av dig till henne.

Nu är ett bra tillfälle.

Var inte så förbannat mesig! Var en man!

Har varit i kontakt med barnen och deras mamma kommer hem i morgon och det känns bra.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-03 11:46:38 följande:

Ja,men du borde fortsätta ha kontakt med dina barn. Detta kan hända igen.

I synnerhet om du fortsätter så här.

Det är sant ska försöka hålla kontakten med dom är lite orolig bara hur den nya tar det för enligt henne är det vi som är en familj nu (hur länge det nu varar) och att det liv jag hade förut ska raderas ut.
Svar på tråden Barnen eller den nya.