• Anonym (Tova)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-02 11:54:56 följande:
    Men hon orkade ta hand om barnen, hushållet och även jobbet tycker att om man orkar det då orkar man ha sex mer än en gång i veckan men jag kan naturligtvis ha fel.
    Vet du vad en mansgris är?

Om du är sann är du en av de hemskaste människor jag har hört talas om!
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-06 20:02:33 följande:
    Jo då det känns som att allt bara blivit värre men jag hoppas att det kommer att lösa sig.
    Men du får fortfarande sex tre gånger i veckan? Det kommer du nog få så länge du kan brtala för dig och då var det väl värt det för dig.
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 10:27:23 följande:
    Nej jag ger henne inga pengar för att vi har sex.
    Resor presenter, pengar till hennes barn, hennes syster och hennes syskons barn. När dina pengar är slut så förstår du väl att det inte kommer bli mer sex, annars är du ju bara naiv. Så jo, du betalar.

Dock betalar du inte för dina egna barn, trevlig far du är.

Vad jobbar din nya med? Hur mycket jobbar hon?
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-22 13:54:24 följande:
    Vet ej om jag vill ha tillbaka exet jag vacklar fram o tillbaka tyvärr.
    Hon vill ju inte ha dig. Där har du ju bränt alla broar. Dessutom är hon ju sjuk.
  • Anonym (Tova)

Men hur ska du få ditt sex nu då?

• Anonym (Tova)
    molly50 skrev 2016-08-02 00:06:20 följande:
    Han kanske fortsätter att ge den nya lite sex som en bra avslutning på förhållandet.   smile5.gif
    Men hon var ju prostituerad och har redan tagit alla hans pengar...
  • Anonym (Tova)
    molly50 skrev 2016-08-02 12:29:09 följande:
    Ja,men han kan ju ge henne lite sex som ett bra avslut på förhållandet ändå. Precis som hon gjorde med sitt ex.  ^^ smile5.gif
    Men hon vill nog inte bli given sex... utan betalning, typ genom en såld lägenhet eller så... Det är ju hon som ger sex mot betalning... om han inte betalar...
  • Anonym (Tova)

Med facit i hand, vad är svaret på din fråga i rubriken; ingendera?

• Anonym (Tova)

Hade inte ditt ex hittat en ny? Där ärdu nog körd.

Barnen får du börja krypa för!

• Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-09 22:44:02 följande:
    Är och har altid varit sån att jag tar det lugnt med olika saker iallafall för det mesta. Ny bostad har jag men inte flyttat dit helt o hållet men det kommer.
    Skäms över att prata m exet om detta men har nog inget val sen att den nya skulle betala tillbaka det är bara att glömma tyvärr och det är mer pengar än vad mitt och exets gemensamma lån är på men som sagt bara att glömma att få tillbaka en krona av den nya
    Oj, låter som att det var en extremt dyr hora. Hoppas det var värt det.
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-10 20:22:37 följande:
    Måhända att jag inte visat det men det verkar vara försent för hon träffar fortfarande den andra mannen men tydligen är det inget seriöst förhållande.
    Och jag tror inte någon vill ha mej för snygg är jag inte, pengar har jag inte heller så den enda som verkar vilja ha mej är hon den nya och hon har gjort om sig lite och blivit finare men och det är ett stort MEN där med henne men va fasen har jag att välja på.
    Ja, kuken måste ju ha sitt. Pengar för att betala för det kan du väl fixa, ett eller två jobb till, flera lån...

Eller... så skärper du till dig och tar några vuxna, nyktra funderingar utan att blanda in din kompis mellan benen!
  • Anonym (Tova)

När du nu försatt dig i skuld och har köpt sex för allt du äger och mer därtill, så vill du att din exfru ska ta tillbaka dig?

Du var otrogen, såg till exfrun förlorade jobbet och allt detta under en tid då hon hade nära som gått bort. Hon blev dessutom hjärtsjuk och du kunde inte ens tänka dig att hjälpa till med barnen eller betala det du borde till din exfru. Alla pengar du hade och mer därtill skulle gå till tjejen med de opererade tuttarna så du kunde få doppa.

Om din fru inte avskyr dig så borde du vara glad. Att få tillbaka henne borde du själv inse inte kommer gå. Släpp det!

• Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-18 17:20:43 följande:
    Har tänkt på det och gör allt jag kan för att få bort skulderna så fort det går och det går liksom inte ihop med den nya.
    Hörde också att exet har problem med sin ekonomi och tagit lån så inte så bra kanske att vi blir tillsammans är rädd för att allt rasar ännu mera om vi blir tillsammans men visst hon är inte en person som skulle ta lån för att göra ingrepp och så hon kanske behövt tagit lån för att ha råd med boende och mat till sig och barnen men vet inte vet bara att ett av barnen är bekymrad och jag kan inte hjälpa till med ekonomin.
    Ska försöka igen att på något sätt få kontakt med henne var inga trevliga mess hon skickade till mej senats men hon har troligen all anledning till att vara bitter på mej av vissa anledningar. Förr förra gången var hon väldigt trevlig på messen.
    Är det inte dina barn? Låter inte som det i din text...
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-10-24 19:33:33 följande:
    Jodå jag bryr mej men jag måste se efter så jag har boende och mat.
    Man ska bry sig om sig själv och hjälpa sig själv innan man kan hjälpa andra för hur ska en annan kunna hjälpa andra om jag inte hjälpt mej själv först. Missförstå mej inte nu för klart att barnen betyder mycket men jag har försökt att nå fram till dom men alla är inte så villiga på att ha kontakt i detta nu men jag tror det kommer.
    Är att lägga allt man äger och mer därtill (skuldsätta sig) på en hora att hjälpa sig själv?
  • Anonym (Tova)

Du förstår väl att du också var en torsk till "den nya".

• Anonym (Tova)
    smulpaj01 skrev 2017-10-12 06:14:08 följande:
    Hmm.....det är ju samma person....

Nej, TS i den andra tråden skriver att den inte har andra trådar på FL.
  • Anonym (Tova)
    Tom Araya skrev 2018-12-17 02:06:10 följande:
    Ofattbart!

TS borde ha dumpat subban före denna tråds start för två år sedan och fortfarande har slanten inte trillat ner...
    Finns det något hopp för TS?
    Troligen får han inte ens sex 1/veckan av den nya nu heller, men nu har han ingen...
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2019-06-04 16:26:25 följande:
    Länge sen jag var inne och skrev har egentligen inget att skriva om mer än att läget är ganska oförändrat.
    Det var någon som skrev att jag tänkte med mitt kön men det gör jag inte.
    Den nya har jag kvar men hon har lagt på sig i vikt och det är inte så snyggt så sexuellt får jag hjälp med nått blått piller.
    Annars är allt som det var för nått år sen dvs mina barn kommer inte på besök och exet har jag absolut ingen kontakt med.
    Som man bäddar får man ligga... Moahahaha
Svar på tråden Barnen eller den nya.