-
Jag tror faktiskt att hon redan vet det.EnAnonumius skrev 2016-06-01 21:56:55 följande:Det är synd att hans EXfru inte är i denna tråden så hon får se vilken empatilös egoistisk skitstövel hennes exman egentligen är.
-
Tyvärr finns det helt galna kvinnor, som kräver att mannen ska ge upp sin gamla familj för att ta hand om hennes barn. Och det finns tyvärr också män, som går med på detta upplägg. Det vet jag från min egen familj.
-
Nu har du din chans att frigöra dig från subban och återuppta kontakten med dina föräldrar och dina barn. Hoppas att den som skulle ta studenten inte har gjort det redan, så du kan vara med i alla fall.
-
Så du var med och firade barnet som tog studenten? Bra jobbat! Det var en mycket god början.
-
Ja, jag hoppades på att du skulle ta ditt förnuft till fånga och lämna henne. Men se där fick jag tji. Vad ska hon behöva göra? Knivhugga dig?
-
Men hon tvingar dig att inte träffa dina föräldrar eller dina barn, och nu har hon dessutom varit otrogen. Låter det som att hon älskar dig?Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-18 21:31:01 följande:Kan inte lämna inte nu utan nu försöker vi bygga upp förhållandet igen, vi får se hur det går och ensam vill jag inte vara, visst hon kostar men hon säger att hon gör naglar, bröst och sånt för min skull för att hon älskar mej.
-
Fast vi har sagt det där till honom i snart tre månader. Och det går helt enkelt inte att få in det i hans huvud.
-
Kan någon ge mig länken till dotterns tråd? Jag har på något sätt lyckats missa den...
-
Tack!
TS, ta och läs den du också! -
TS, vet du om att din son höll på att gråta för att du inte kom på studenten?