Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

LFF skrev 2016-06-01 08:23:49 följande:

FÖR ATT HON SÖRJDE SIN SLÄKTING! Hur jävla trög är du egentligen? Sorg är inte rationellt, sorg är inte samma för alla, sorg gör att man inte är "sig själv". Och älskar mannågon som har sorg SÅ HAR MAN FÖRSTÅELSE FÖR DETTA! Men du har uppenbarligen aldrig älskat din exfru! Hon har bara varit bekväm att ha så länge allt var på dina villkor.

Jag har älskat henne i många många år och hjärtat klappar fortfarande till en del för henne.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-06-01 08:34:07 följande:

Men du har ända sårat henne djupt. 

Det stämmer och skulle helst vilja ha allt ogjort tror nog att hon vill ha allt ogjort också.
  • Anonym (Vet ej)

Har inte pratat med exet på ett bra tag nu och det saknar jag. Nu står jag i dilemmat med att jag inte berättat för min nya att jag inte har jobbet kvar utan har fått tagit lån för att betala hennes och mina utgifter tror att om hon får reda på att jag inte har jobb så kommer hon nog inte att vilja ha mig, billig i drift är hon inte SUCK

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-06-01 09:00:48 följande:

Varför klarade du inte av att din exfru "gnällde" när hon var i djup sorg, men du låter den nya köra över dig totalt, helt utan anledning?

Det går inte ihop...

Eller har du börjat leta runt efter nytt nu med som du gjorde sist?

Har faktiskt inte tänkt så himla mycket på det.

Men har en förhoppning att den nya kommer att lugna sig om inte ja då vet jag inte vad jag ska göra.

Hinner inte och har inte lust att leta nytt det jag gör är att leta/söka jobb och annat.
  • Anonym (Vet ej)
    Tokbus skrev 2016-06-01 09:13:07 följande:

Där försvan all trovärdighet . En undernärd man som avskedar sin exfru slutar sitt jobb , lever på lån och säger upp all kontakt med sina nära .

Undernärd nej jag känner mej ok med min vikt.

Och Ja jag har eget men haft konsulttjänst för ett företag och det är det företaget som beslutat att dom inte vill ha min hjälp längre och därav lån för att få ihop till allt. Allt är en soppa.
  • Anonym (Vet ej)
    Tokbus skrev 2016-06-01 09:27:05 följande:

65 kg till 174 är en väldigt mager man på 50 plus . Har ingen betydelse mer en att du verkar så utseende fixerad mot dina kvinnor. Trist för dig att förlora ditt jobb men att låna till det ? Märker inte din nya att hon är arbetslös efter som hon fick jobbet du avskedade ditt ex ifrån?

Den nya fick ett annat jobb gudskelov och än har hon inte märkt att jag inte har jobbet kvar för precis som när jag hade jobbet satt jag mycket vid datorn och var ute och reste, nu åker jag nån stans över dagen och om jag inte får något nytt så är det bara en tidsfråga tills hon får reda på hur det är.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-06-01 09:29:01 följande:

Hur går det här ihop?

Den nya jobbade ju på ditt företag så det lär hon ju märka snabbt?

Den nya fick ett annat jobb så det är inga problem med men om inte jag får nytt snart kommer hon få reda på det.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-06-01 09:43:33 följande:

Du kanske gjorde nå´t fel?

Du kan alltså inte förstå att din fru var ledsen och hade taggarna utåt när du tjatade om sex trots att hon befann sig i djup sorg?

Du visade inte henne någon som helst respekt och förståelse och då kan man inte förvänta sig att få något tillbaka.Men herregud! Du låter precis som mitt ex!

Han ansåg att jag,två veckor efter min pappas död,hade sörjt färdigt och skulle ägna mig åt honom och ge honom det han ville ha.

Det är så fruktansvärt egoistiskt så det finns inte!

Tror du verkligen att det finns ett slutdatum för när man ska ha slutat sörja?

Du behöver verkligen läsa på om hur sorg fungerar och hur den kan te sig. För det är olika för olika personer.

Men en gemensam nämnare är att det måste få ta den tid det tar.

Och om du inte kunde acceptera det och visa förståelse för din fru under den tiden så borde du åtminstone ha varit man nog att lämna henne innan du hoppade i säng med din nya.

Det var inte bara sex jag ville ha utan närhet, kärlek i största allmänhet.

Kan mycket väl vara så som du skriver om detta med sorg, har själv ingen erfarenhet.

Den nya ställde ultimatum att om jag ville ha henne skulle jag bryta totalt med familjen, nu när skolavslutning närmar sig saknar jag faktiskt familjen men det känns inte som att jag bara kan dyka upp som gubben i lådan plus att min nya skulle bli vansinnig om jag åkte.

Jag trodde att allt skulle bli bra bara jag lämnade familjen och var med min nya men hon är inte riktigt som hon var i början, visst vi har roligt men ja ibland saknar jag ord.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Didi) skrev 2016-06-01 10:08:44 följande:

Grattis! Du har sumpat kontakten med dina barn, du har förlorat jobbet, ditt nya förhållande bygger på lögner och du är fullständigt kuvad. Du får kanske sex och det med någon med stora tuttar? Var det ett bra val? Var det värt det för dig så fine, var och en blir lycklig på sitt sätt...

Blev inte riktigt som jag trodde det skulle bli :'(
  • Anonym (Vet ej)

Har läst det ni skriver.

Jag får kärlek och sex av den nya men hon ger mej också regler som att om jag ska på skolavslutningen så ska hon med och det funkar inte pga att barnen inte vill det. Och ja hon kostar därav lånen

Måste snart få ett jobb för jag kan inte ta fler lån.

Och med facit i handen så nej det var inte värt detta inte för mej, barnen, exet, föräldrar och vänner men är det som det är och det känns som att det är försent att backa nu.

Svar på tråden Barnen eller den nya.