Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 09:39:24 följande:
Jo hon har träffat någon men vet inte om dom bara är vänner. Det kanske var fel att lämna henne i hennes sorg men jag visste väl inte bättre.
Jag har jobb idag, jag har skulder men gjort en plan på hur jag ska kunna bli av med dom, den nya har träffat mina föräldrar nu och föräldrarna tyckte hon var fin och trevlig det är barnen som inte vill träffa henne.
Och detta till exet hon hade alla taggar ut mot mej och tyckte jag var en gammal gubbe och klagade på allt om hon inte gjort det hade vi varit ett par nu men det kan hända att det var för att hon hade sorg men hade önskat att hon ville ha närhet istället för att klaga på mej.
Återigen,läs på om sorg så kanske du kan få lite insikt i hur den kan te sig.
Att hon inte orkade ha sex och närhet då hade med största sannolikhet att göra med hennes sorg.
Och då har du mage att lämna henne för att din nya kom och särade på benen för dig.
Det är så lågt man bara kan sjunka!
Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 09:44:35 följande:
Den nya känner kvinnan som står i anmälan sen tidigare och hon den nya alltså vill inte att vi pratar med henne för att hon tydligen är en lögnerska. Och ja den nya vill inte att jag ska vara på samma plats som exet pga anmälan eftersom exet hade pratat med kvinnan. Gör lite ont i att inte åka på släktträffar men va fasen göra när exet är bjuden och inte den nya.
Men du vet ju varför din nya inte blir bjuden. Eller hur.
Om hon hade kunnat bete sig som folk så hade hon kanske också blivit det.
Men nu kan hon inte det och då får du helt enkelt finna dig i det och gå själv.
Och skit i vad din nya tycker om det! Hon har inte med det att göra!
De är din familj! Inte hennes!
Och hon äger inte dig och kan inte bestämma över dig! Du är väl vuxen!
Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-18 09:46:14 följande:
Man ska aldrig säga aldrig.
Om du tror att hon fortfarande vill ha dig,varför är du då kvar med din nya?
Sen kan man ju träffa den stora kärleken när man minst anar det också. Tänk på det.