EnAnonumius skrev 2016-05-30 17:38:17 följande:
Nu har jag läst HELA tråden och alla DINA svar.
Denna bild GER du om DIG själv.
Du ger bilden av att en kvinna som är i djup sorg skall lämna sorgen åt sidan för DU orkar inte med "att hantera konflikter" som uppstår i sorg,
Du ser kvinnor enbart att vara som KNULLDOCKOR (madrasser med hål i) och anser att det finaste du kan göra för en kvinna som mår dåligt och är i djup sorg är att laga mat åt henne och KRÄVA att hon skall sluta och sörja och anser att hon skall ställa upp och vara "kärleksfull" ( läs agera KNULLDOCKA) åt dig.
Får du inte "kärleksfull handling" (läs kvinna ställer upp som knulldocka för SEX är ju så viktigt för dig) när hon mår dåligt och sörjer så tar du dig rättigheter och letar upp en NY knulldocka och är otrogen, och vägrar att ta ansvar för dina handlingar du gjort och skyller i från dig på exet för att hon inte agerade knulldocka åt dig när hon var i djup sorg.
Du sjunker så lågt med denna nya knulldocka som du till och med acceptera att bli "pussy whiped" av, så att hon tvingar dig att lämna dina barn och att du är så otroligt stor konflikträdd mes att du acceptera det.
Kan samman fatta det i en mening:
Du är en konflikträdd och en helt omogen mes, som är ytlig med dessutom, som är "
pussy whiped" (av din nya) och anser att det är värt att offra barnen för att bli "pussy whiped", allt för att få kunna att ha kvinna som en knulldocka..
P.S
Om man tror på himmel och helvetet så har nog Djävulen en fin plats åt dig..
Ja jag är konflikträdd, gillar inte bråk alls.
Jag har inte sett någon dö men tycker att döden inte är nått konstigt.
Barnen är stora nu så dom klarar sig bra, exet hon är vuxen så hon klarar sig bra också.
Kommer ihåg att jag frågade henne om vi kunde vara vänner om vi hittar någon ny (nu hade ju jag redan gjort det men det visste inte exfrun) Hon ville att vi skulle vara vänner och det vi ända tills den nya kom på att jag hade kontakt med exet då var jag tvungen att ringa och säga upp all kontakt och det var vid det tillfället alla dumma ord kom och det ångrar jag en kan inget göra - eller vet inte om jag kan göra något för att rätta till det.
Förstår om exet är arg över att bli kallad en vidrig hora som ingen vill ..... och andra saker.
Nu gör jag och den nya mer än att ...... vi är ute och går, lagar mat, sköter om hennes barn (hon har ett) och jag är med och tar hand om det barnet för det känns som jag bränt alla chanser hos mina egna fast önskar att det inte var så - Har du nått tips på hur man ber alla om ursäkt?