Anonym (Vet ej) skrev 2016-11-17 08:51:13 följande:
Ok inte bra att du mått dåligt så länge. Varför nu efter 10 år kan du inte förlåta din pappa för det är väl inte han som anmält utan din pappas nya tjej visst förstår att han gjorde bort sig precis som jag när han valde den nyas sida men när man är nykär fattar man inte och jo man blir en egoist.
Jag älskar fortfarande mina barn men pga händelser har dom fortfarande inte tagit mej tillbaka, har din pappa visat att han älskar dej? Om inte vad skulle han ha gjort för att visa? Jag vill gärna bli vän med mina barn igen.
Nu såg jag varför dina barn inte vill prata med dig, och det kan vara förståendligt. Men jag tycker din nya tjej är konstig. Vem är hon som ska säga till dig att du inte får träffa din ex fru? Ni har trots allt barn tillsammans!
Min mamma och min pappas nya fru bråkade ständigt och smuts kastade varandra. Och gör det än idag. Jag tror nog dina barn måste vara väldigt sårade över ditt val, och jag kan förstå dom.. Men samtidigt så tror jag dom kommer "förlåta" dig. Min mamma lämnade min pappa för en annan kille, och tog med oss som små. Idag kan jag fortfarande sitta och tänka på vilken idiot hon var, och hur bra vi hade haft det om hon inte stack ifrån min pappa.
Frågan du får ställa dig själv är vem som är viktigast, jag skulle säga dina barn, tjejer finns överallt men dina barn kommer förhoppningsvis stå vid din sida genom livet, vore tråkigt att förlora dom..