• Anonym (Tova)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 09:47:02 följande:
    Missade två av barnens födelsedag nyss pga att min nya och hennes barn ville att vi skulle resa då men skickade ett grattis sms samma sak vid jul och nyår men dom verkar ha haft det trevligt
    Har du alltid varit en dålig pappa? Hur var du när barnen var små? Hur länge var du föräldraledig?
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-17 22:55:51 följande:
    Det blir ett år i augusti men efter det bodde vi under samma tak fram till strax efter jul det pga att det skulle fixas o så så egentligen är det bara 7 månader och det är inte så lång tid.
    Sen varför jag var/är med en annan det har jag förklarat förut o varför det blev så det vill jag inte ta upp igen.
    Har du ofta svårt att sätta dig in i hur andra människor kan må och uppleva saker och ting?

Att dina barn nu tar avstånd från dig borde vara en väckarklocka för dig! Har du verkligen funnits där för barnen under deras uppväxt? En enkel faktafråga; hur mycket föräldraledig var de med barnen när de var små?
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-28 13:27:39 följande:
    Pratar som sagt med xet men bara på tider då min nya inte märker det. Och den nya vill inte jag har kontakt med xet för hon är inte är bjuden när barnen fyller år, vet inte om den nya är svartsjuk eller vad det rör sig om och jag vill inte fråga henne heller iallafall inte i nuläget. Behöver fundera på om jag verkligen vill ha den nya eller gå tillbaka till xet, vet att xet gillar mej fortfarande.
    Jag tror inte exet vill ha dig.
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-28 16:42:11 följande:
    Vet önskar att jag hade stått emot men kanske det inte är försent fast det känns som den nya har klorna i mej :(
    Så du rår inte över någonting i ditt liv?
    Hur gammal är du? Har du några diagnoser eller något förståndshandicap som gör att du inte kan ta ansvar för dina handlingar.
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-30 20:31:05 följande:
    Jag vill också ha medkänsla, mitt ex gav mej egentid och det var bra den nya gör det inte.
    Exet är inte en ful kvinna och den sista tiden vi var tillsammans väldigt ofta typ sex minst 4 ggr i veckan och ibland mer bara det att jag hade den nya vid sidan om och den nya hotade och hotade tills jag lämnade exet om inte den nya hade funnits då hade jag och exet varit tillsammans för vi hade verkligen ett enormt bra sexliv men jag var rädd för den nya för vad hon skulle kunna ställa till med och jag gav mej.
    Barnen, exet och mina föräldrar har önskat att jag ska komma tillbaka till den familjen men vet i sjutton hur det skulle gå till idag och det tär, det tär även att den nya ville att jag skulle köpa en sak till hennes barn för drygt 6000:- när hen fyllde år samtidigt som jag ger mina barn 250 när dom fyller år för jag har inte råd att ge dom mera pga omständigheter :'(
    Har din nya ett förflutet som hora.
  • Anonym (Tova)

Vad jobbar du med nu, eller funkar A-kassan bra för dig?

• Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-31 15:03:44 följande:
    Jag ville ha kärlek men det kan jag inse att det var fel att vara otrogen hade varit bättre att avsluta innan jag gick in i nytt. Vet inte om det nya kommer att hålla faktiskt.
    Och jo min exfru har ett stort hjärta och hjälper allt och alla och det ska hon ha en eloge för, det har inte den nya.
    Vet inte hur jag ska vara eller nått om jag träffar mitt ex någon stans.
    Kärlek?

Säg som det är istället, du ville ha sex, men inte betala en hora, på annat sätt än det jobb och de presnter hon kräver.

Din fru sörjde anhöriga som gått bort utan att du stöttade henne. Under denne tid "gav hon dig bara" sex en gång i veckan, så du reggade dig på en otrohetssite för att få kärlek. Knappast, första gången ni träffades kände ni ju inte varandra så kärlek var det ju inte. Det var kort och gott sex.

Finns det verkligen såna män som du?
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-01 09:06:46 följande:
    Har inte pratat med exet på ett bra tag nu och det saknar jag. Nu står jag i dilemmat med att jag inte berättat för min nya att jag inte har jobbet kvar utan har fått tagit lån för att betala hennes och mina utgifter tror att om hon får reda på att jag inte har jobb så kommer hon nog inte att vilja ha mig, billig i drift är hon inte SUCK
    Som sagt, du betalar för vad du får.
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-07 22:17:04 följande:
    Fick reda på i kväll att den nya kvinnan fortfarande ligger med sitt ex.
    Hon som har har skaffat egen vårdnad för sitt barn för att hon inte gillade sitt ex och så visar det sig att dom har sex och det regelbundet.
    Hon lovade att jag var den enda och jag har visat henne allt i mobilen och datorn ja allt och jag har även skaffat det hon ville ha och hjälpt henne men så har hon haft sin Exman vid sidan om.
    Varför Varför Varför???
    Ehhhhh......

Men du är väl inte sann va? Eller är kvinnan en sån som har sex mot betalning?
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-26 22:23:03 följande:
    Får se för den nya gillar absolut inte nån som är arbetslös hon tycker att dom är samhället till last och lever på skattebetalarnas pengar + lata
    Vad jobbade hon med när ni träffades? Var hon inte arbetslös eftersom du kände att du var tvungen att ge henne ett jobb.
Svar på tråden Barnen eller den nya.