• MammAmma

Barnen eller den nya.

Fan vilket mähä till människa du är TS. Lägger dig platt, sväljer vilket skit som helst subban serverar dig och överger både barn och föräldrar för tillgång till lite fitta. Saknar du totalt förmågan att känna respekt? Var är din självrespekt? Respekten och omtanken för dina barn och dina föräldrar? Har den drunknat nånstans mellan subbans fittveck och nu hittar du den inte? Eller du kanske aldrig har haft någon till att börja med? Vad sysslar du med egentligen?

Och nu kommer du väl dra till med nåt självutplånande svar om att ja, kanske har jag rätt i att du är ett mähä, men du vet inte riktigt vad du ska göra och vad du ska tycka om nånting alls blablabla. Klaffen bara och skaffa dig ryggrad och ta ditt jävla ansvar för ditt eget liv och för de barn du nog ändå hade jävligt roligt med att sätta på jorden!

• MammAmma

Om den nya nu är så snygg och rynkfri med silikonpattar, vad tror du att hon har ett mähä som dig till som är närmare 60 och otränad, när hon uppenbarligen isf skulle kunna få bättre? Pengar! Skulle inte förvåna mig om hon och exmannen båda är med på att locka ditt enkelspåriga sinne med lite analsex, för att steg för steg utsuga dig tills du är barskrapad och sen dumpa dig brutalt och leva gott tillsammans.

• MammAmma
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 17:43:16 följande:

Hej på er.

Min nya har fått reda på att hon inte är bjuden på träffen så nu har hon förbjudit mej att åka för att exet ska dit hon vill absolut inte att jag och exet ska vara på samma ställe så så är det med det.

Ja jag vet att jag är en mes men utan min nya har jag ingenstans att ta vägen.

"Förbjudit?" Är du 10 år eller? Hahah, hon vet om att hon har övertaget i er 'relation,' du behöver henne mycket mer än hon behöver dig, och hon är helt enkelt inte dummare än att hon utnyttjar det. Ärligt talat, är man så dum som du är, så är det inte mer än rätt att du nu får lida för det också. Dumhet straffar sig själv, precis som synden. Det man sår, skördar man, så se nu fan till att njuta av de korkade frukterna istället för att gnälla på FL. Enjoy!
  • MammAmma
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 18:22:14 följande:

Ja förbjudit o nej jag är inte 10 fast om man fick önska skulle jag gärna vilja vara för att då slippa.

Sått har jag inte gjort.

Det har du definitivt gjort, det är dina egna aktiva val (att välja att vara passiv är fortfarande ett aktivt val) som satt dig i den här sitsen. Du är inget offer så ta av den kliande offerkoftan och se din egen del, skuld och ansvar i det, istället för att skylla ifrån dig på precis allt annat och alla andra förutom dig själv. Du måste slutat utvecklas och mogna känslomässigt vid väldigt ung ålder, vad har du varit med om för hemskt som barn egentligen? Som man bäddar får man ligga, har aldrig stämt bättre. Har slut på passande idiom nu.
  • MammAmma
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 20:45:49 följande:

Kanske låter som jag skyller ifrån mej men allt detta skulle inte ha hänt om inte exet ja jag skriver det igen - visat mej kärlek, om hon hade struntat i att tala med kvinnan som anmälde.

Ja, du skyller ifrån dig, skulden och ansvaret för att det gått som det gjort är ditt. Inte ditt ex, inte ens din nya subbas fel. Ditt. Bara ditt. Men har man lyckats bli närmare 60 år gammal och fortfarande inte kan ta ansvar och stå för sina val och handlingar så är det lönlöst för någon alls på hela detta jävla forum, att fortsätta mata den här tråden med cirkelresonemang på dina konsekvent enkelspåriga och infantila ursäkter till varför allt är alla andras fel utom ditt.
  • MammAmma
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 22:17:37 följande:

Så allt är mitt fel nu då? Och jag fick även reda på bara för en halvtimme sen att exet träffar en annan man trots att hon sagt att hon skulle vänta så det känns faktiskt surt men det är väl mitt fel det också då!

Du saknar tydligen åldersadekvat känslomässigt djup och begåvning för att vara kapabel nog till självinsikt: japp, det är ditt fel det också!
  • MammAmma
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 22:56:58 följande:

Hur kan det vara mitt fel att exet träffat en annan?

Vore det inte för ditt korkade egocentriska 5-årings beteende så hade hon ju inte varit singel nu. Allvarligt, är du verkligen normalbegåvad?
  • MammAmma
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-16 23:14:59 följande:

Jag är allt normalbegåvad för om jag inte varit det skulle jag inte ha en chefstjänst.

Så du menar att jag varit ett ego och det har gjort att hon träffat en annan, jag har tidigare sagt till henne att jag inte är 100 säker på det jag är i och då har hon sagt att hon kommer att vänta på mej och att det var mej hon ville ha att hon inte väntade kan inte vara mitt fel.

Något är det iaf som felar eller saknas dig.

Hon insåg väl att du inte var något att vänta på, så som du behandlat henne kan du knappast klandra henne.
Svar på tråden Barnen eller den nya.