• Anonym (I)

Barnen eller den nya.

En människa som kräver att jag ska begränsa mina sociala (platoniska) kontakter är en människa som inte månar om att jag ska må bra, utan enbart ser till sig själv.
    En sån människa vill jag inte ha i mitt liv.

Och när det gäller mina barn är det så åt helvete fel, det finns ingen som kan komma mellan mina barn och mig och då är dom vuxna. 
    Den människan har inte bara bevisat att hen är en fullblodsegoist utan också att personen saknar fullkomligt förståelse om banden mellan föräldrar och barn.
    Antingen för att hen är korkad eller för att hen är psykopat, vilket stämmer in på din kvinna ts? 

• Anonym (I)
    Anonym (Sara) skrev 2016-06-06 17:06:58 följande:
    Ok. Detta inlägg får mig verkligen att tvivla på att ts är på riktigt. Ingen förälder skulle skriva så, att han inte kan klona sig utan hellre går på bonusens skolavslutning. Antingen är ts ett troll eller så är ts en av de mycket lågbegåvade människor vi har i samhället.
  • Anonym (I)
    Anonym (I) skrev 2016-03-22 15:30:50 följande:

En människa som kräver att jag ska begränsa mina sociala (platoniska) kontakter är en människa som inte månar om att jag ska må bra, utan enbart ser till sig själv.
    En sån människa vill jag inte ha i mitt liv.

Och när det gäller mina barn är det så åt helvete fel, det finns ingen som kan komma mellan mina barn och mig och då är dom vuxna. 
    Den människan har inte bara bevisat att hen är en fullblodsegoist utan också att personen saknar fullkomligt förståelse om banden mellan föräldrar och barn.
    Antingen för att hen är korkad eller för att hen är psykopat, vilket stämmer in på din kvinna ts? 

Jag upprepar det här ts, vad är dinatankar om det här. 
    Du förlorar tid, värdefull tid.
    Om något av dina barn dör, och du förlorar dom för alltid, då är det försent.
    Och tro mig, det kan ske på sekunder. 
    Du har fortfarande chansen att vara med alla dina barn, ta vara på det.
    För du vet inte hur länge det kommer vara så. 
  • Anonym (I)

Jaha, så det har gått ända dit alltså, 
    En person ligger  på sjukhus med en livsfarlig åkomma.
    Dina barn lämnas ensamma med sin oro och sorg.
    Och du, ja vad fan gör du för att underlätta.
    Vad är det för fel på dig, när ska du vakna? 

• Anonym (I)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-01 15:44:04 följande:
    Jag vet inte om jag vetat skulle jag göra något.
    Kanske gett fan i att lägga sån press på ditt ex, det har ju säkert inte underlättatt hennes hälsa.
    Skäms du inte för vad du gjort mot henne? 
    Och vad tänker du göra för att kompensera?
    Har du tagit kontakt med dina barn än, om jag vore ditt ex, skulle det allra viktigaste vara att veta att barnen har det bra med sin pappa, och jag kan koncentrera mig på att bli frisk.
  • Anonym (I)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-01 20:41:10 följande:
    Jo jag skäms för en del saker men inte för allt och som jag skrev från början dvs att om hon visat mej kärlek så hade vi inte skilt oss, hon hade haft jobbet kvar o så.

Kan i nuläget inte kompensera.

Smsar med barnen då och då men får mest svar som det går bra och OK men den nya och hennes barn tar all min lediga tid och det gäller att leva, äta och sova för mej också.
    Skitsnack, klart du kan kompensera.
    Du kan ta barnen till dig och ha dom hos dig, dom ska inte vara ensamma när deras mamma är livshotande sjuk.
    Varför är du inte tillsammans med dom.
    Du kan äta, leva och sova med dom också. 

Jag kan inte uttala mig om er skilsmässa, men det var då, nu är nu och nu om nånsin är det dags att du steppar upp och tar ditt föräldraansvar.
    Vilket är långt mer än ett sms då och då. 
  • Anonym (I)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-04 22:27:30 följande:
    O ja jag förstår nu hur exet mådde och ja jag mår dåligt. Är jävligt feg det vet jag o vet inte hur man lägger fram en ursäkt för att ha ljugit i flera år det räcker liksom inte bara att säga förlåt käns det som och i detta nu vet jag inte om jag vågar träffa den tidigare familjen även om jag vill göra det. Var utanför exets och barnens hus för några dagar sen men vågade inte gå in hopades nästan på att nån av dom kommit ut men dom såg säkert inte mej. Tror nog att tids nog så löser det sig.
    Om du verkligen bryr dig om din gamla familj, så låter du dom vara ifred.
    Allting handlar inte om dig, försök tänka på nån annan nångång.
    Har du inte gjort dom tillräckligt illa redan? 
    Går du i närheten av dom nu så är det bara för att tillfredsställa din egen längtan.
    Du hade din chans men du sumpade den, lev nu med konsekvenserna av dina egna val. 
Svar på tråden Barnen eller den nya.