Inlägg från: Anonym (Allvarligt talat?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Allvarligt talat?)

Barnen eller den nya.

Det du säger är att du vill lämna den nya eftersom hon kräver att du ska välja henne över barnen och gör livet allmänt surt för dig, men att du inte vågar för att du är rädd för henne?
    Lägg benen på ryggen och dra! Nu!
    En person som ställer till så mycket problem för dig är inte rätt för dig, kärlek (särskilt ny sådan) ska GE energi, den här TAR bara energi.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-02 19:54:36 följande:
    Jag straffar inte barnen det är så att just i detta nu kan jag inte vara där mitt ex är. Jag kommer att gottgöra barnet som tar studenten vid ett senare tillfälle.
    Det är klart att du straffar barnen! De vill ha dig där och du säger att du inte tänker komma för din nya leksak vill inte det.
    Om mitt ex gjorde så mot mina barn tror jag inte att jag skulle kunna hålla mig från att fysiskt försöka slå lite jävla vett tillbaks in i skallen på honom.
    Gottgöra att du skiter i barnets stora dag? Hur ska det gå till har du tänkt?

Och för att vara riktigt riktigt tydlig så att kanske till och med du förstår: Anledningen till att du inte "kan" vara där är inte att ditt ex är där utan att du tycker att din kuk är viktigare än dina barn. Det är något som dina barn förstår, det ska du ha väldigt klart för dig!
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-06 10:44:23 följande:
    Det är rätt jag vet inte om exet gjort anmälan hon säger att hon inte gjort det men om hon inte gjort den så varför står då hennes namn i texten dvs att hon har uppgifter? 
    Nu är ändå anmälan nerlagd men det snackas på min nyas arbetsplats om denna anmälan
    Det är den nya som hatar exet och som är svartsjuk på exet varför vet jag inte men det kanske brukar vara så?
    Mitt ex var helt okontaktbar efter dödsfallen eller okontaktbar är fel ord, hon gick in i jobb, barnen osv och jag kände mej osynlig.
    Och nej jag straffar inte barnet som tar studenten den nyas barn går ut ur skolan samma dag som den som tar studenten och jag kan inte klona mej plus att jag i nuläget inte kan träffa exet, vi hade bra kontakt fram till att min nya fick anmälan.
    Eftersom du inte tycks fatta det själv så gör jag ett försök till:

Om du väljer att gå på ditt bonusbarns student i ställer för DITT barns student så är det något du aldrig kommer att kunna kompensera för. Det är ett ställningstagande mot ditt barn och något ditt barn aldrig kommer att komma över.
    Det du säger till ditt barn är att du tycker att din nya kvinnas barn är viktigare än ditt eget barn och det kommer inte bara förstöra din relation till barnet utan även riskera att ge ditt barn känslomässiga skador som aldrig läker.
Svar på tråden Barnen eller den nya.