• Anonym (Sara)

Barnen eller den nya.

Du verkar vara en riktig egocentrisk människa ts.

• Anonym (Sara)

Nej det här kan inte vara på riktigt. I så fall är ts en riktigt lågbeåvad toffel.

• Anonym (Sara)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 10:37:48 följande:

Det var jag som valde att gå inte exet hon ville jobba på vårat förhållande med familjerådgivning och sånt men då hade den nya redan klorna i mej. Om jag säger så här - Trodde den nya var äkta kärlek men hon har visat en annan inte attraktiv sida och hon bestämmer allt men det kanske är så i hennes kultur.

Men DUMPA den nya satmaran då toffel! Och vårda kontakten med dina barn och exfru. Svårare än så är det inte. Du har inga skyldigheter gentemot din nya. Däremot har du det gentemot dina barn.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-24 08:09:02 följande:

Va är det nu??? Jag har inte skrivit här på dryga månaden och trodde denna tråden var borta och glömd.

Kanske kommit på tal igen då ett av dina barn har startat en tråd här om hur ledsen och sviken han/hon känner sig.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-24 10:31:03 följande:

Jaja om det är så barnen tycker så får dom tycka så det är inget jag kan göra något åt. Nån gång någon dag kanske vi kan se tillbaka på detta och skratta åt det.

Och självklart köper jag vad jag vill till mitt bonusbarn.

Skratta? Skulle inte tro det. Om du ser något roligt i detta ska du kanske fundera på att söka professionell hjälp. Hur svårt kan det vara att vilja sina barn det bästa i livet? Som sagt, alla kan träffa en ny. Men hur du hanterar detta är bara sorgligt. Inget att skratta åt. Det ger dig inte precis något plus i kanten som varken man eller pappamaterial. Sorgligt är du och jag hoppas dina barn kan komma över detta och trots allt leva välmående liv. För det är inte en självklarhet när man blivit så sviken utav den som borde stå en närmast i livet.
  • Anonym (Sara)
    Ann Cistrus skrev 2016-05-24 12:03:03 följande:

Knappt att jag kan tro att det finns så flata män. Sorgligt. 

Han är knappast värd att kallas man. Det är ett hån mot alla riktiga män.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-26 21:39:26 följande:

Jag måste bestämma allt och det snart för

1 - jag har en fin kvinna men får inte träffa barnen, mor och far eller exet för då blir det bara bråk.

2 - jag har barn, föräldrar som inte blir yngre farsan är 84 och morsan 81, har ett snällt och fint ex som iallafall för ett tag sen hoppades på att det ska bli vi igen.

3 - behöver göra något beslut för om jag väntar och väntar känns det som att exet kanske träffar någon ny och det skulle faktiskt kännas men hur jag än vrider och vänder på mej så är ändan bak.

Nej ts. Du har ingen "fin kvinna." Du har blivit kär i en jävla hagga! En kärringjävel som håller på att förstöra relationen med alla de som ska stå dig närmast. Och lyckats hjärntvätta dig har hon också.

En hård spark i skrevet skulle du behöva för att vakna upp ur din kärleksbubbla och ta din sista chans att ordna upp ditt liv. Lämna haggan omgående är mitt uppriktiga råd till dig.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-02 19:54:36 följande:

Jag straffar inte barnen det är så att just i detta nu kan jag inte vara där mitt ex är. Jag kommer att gottgöra barnet som tar studenten vid ett senare tillfälle.

Vilket ynkligt jävla praktsvin till farsa du är. Min brorsas morsa gjorde precis som du planerar att göra. Hon "kunde" inte komma på hans student pga att vår pappa var där. Brorsan har idag brutit att kontakt med sin mamma. Det var liksom droppen när hon inte ens kunde se bortom sig själv ens på sitt barns student. Vilka jävla idioter till föräldrar det finns alltså. "Gottgöra sen"..då är det liksom försent.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-04 17:56:37 följande:

Jag har inget val just nu pga att exet kommer vara där och jag både skäms och vill inte träffa henne nu.

Du har visst ett val. Du väljer att missa ditt barns största dag hittills i livet. Det du borde göra är att bara gå dit, strunta i exet, inte prata med någon men gå dit för DITT BARNS SKULL. Finns inget som kan gottgöra om du struntar i att gå dit, det lovar jag. Vilket jäkla svek av en förälder.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-06 10:44:23 följande:

Det är rätt jag vet inte om exet gjort anmälan hon säger att hon inte gjort det men om hon inte gjort den så varför står då hennes namn i texten dvs att hon har uppgifter? 

Nu är ändå anmälan nerlagd men det snackas på min nyas arbetsplats om denna anmälan

Det är den nya som hatar exet och som är svartsjuk på exet varför vet jag inte men det kanske brukar vara så?

Mitt ex var helt okontaktbar efter dödsfallen eller okontaktbar är fel ord, hon gick in i jobb, barnen osv och jag kände mej osynlig.

Och nej jag straffar inte barnet som tar studenten den nyas barn går ut ur skolan samma dag som den som tar studenten och jag kan inte klona mej plus att jag i nuläget inte kan träffa exet, vi hade bra kontakt fram till att min nya fick anmälan.

Ok. Detta inlägg får mig verkligen att tvivla på att ts är på riktigt. Ingen förälder skulle skriva så, att han inte kan klona sig utan hellre går på bonusens skolavslutning. Antingen är ts ett troll eller så är ts en av de mycket lågbegåvade människor vi har i samhället.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-06 10:44:23 följande:

Det är rätt jag vet inte om exet gjort anmälan hon säger att hon inte gjort det men om hon inte gjort den så varför står då hennes namn i texten dvs att hon har uppgifter? 

Nu är ändå anmälan nerlagd men det snackas på min nyas arbetsplats om denna anmälan

Det är den nya som hatar exet och som är svartsjuk på exet varför vet jag inte men det kanske brukar vara så?

Mitt ex var helt okontaktbar efter dödsfallen eller okontaktbar är fel ord, hon gick in i jobb, barnen osv och jag kände mej osynlig.

Och nej jag straffar inte barnet som tar studenten den nyas barn går ut ur skolan samma dag som den som tar studenten och jag kan inte klona mej plus att jag i nuläget inte kan träffa exet, vi hade bra kontakt fram till att min nya fick anmälan.

Ok. Detta inlägg får mig verkligen att tvivla på att ts är på riktigt. Ingen förälder skulle skriva så, att han inte kan klona sig utan hellre går på bonusens skolavslutning. Antingen är ts ett troll eller så är ts en av de mycket lågbegåvade människor vi har i samhället.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-19 15:11:10 följande:

Nej det visste jag inte och det var inte roligt att höra trodde att det inte var så viktigt för honom att jag kom för på sms har han skrivit att OK då vet jag.

Blir helt mållös av att läsa vad du skriver. Tänk så besvikna och ledsna dom måste vara. Hoppas du mår bra av det du gör.
  • Anonym (Sara)
    MammAmma skrev 2016-06-19 15:54:34 följande:

Fan vilket mähä till människa du är TS. Lägger dig platt, sväljer vilket skit som helst subban serverar dig och överger både barn och föräldrar för tillgång till lite fitta. Saknar du totalt förmågan att känna respekt? Var är din självrespekt? Respekten och omtanken för dina barn och dina föräldrar? Har den drunknat nånstans mellan subbans fittveck och nu hittar du den inte? Eller du kanske aldrig har haft någon till att börja med? Vad sysslar du med egentligen?

Och nu kommer du väl dra till med nåt självutplånande svar om att ja, kanske har jag rätt i att du är ett mähä, men du vet inte riktigt vad du ska göra och vad du ska tycka om nånting alls blablabla. Klaffen bara och skaffa dig ryggrad och ta ditt jävla ansvar för ditt eget liv och för de barn du nog ändå hade jävligt roligt med att sätta på jorden!

Så rätt skrivet!! Ts TA ÅT DIG av detta!
  • Anonym (Sara)

Här kommer ett väldigt konstruktivt inlägg.

Ts. Du är tamejfan helt jävla dum i huvudet. Punkt.

Svar på tråden Barnen eller den nya.