Barnen eller den nya.
Du verkar vara en riktig egocentrisk människa ts.
Du verkar vara en riktig egocentrisk människa ts.
Nej det här kan inte vara på riktigt. I så fall är ts en riktigt lågbeåvad toffel.
Det var jag som valde att gå inte exet hon ville jobba på vårat förhållande med familjerådgivning och sånt men då hade den nya redan klorna i mej. Om jag säger så här - Trodde den nya var äkta kärlek men hon har visat en annan inte attraktiv sida och hon bestämmer allt men det kanske är så i hennes kultur.
Va är det nu??? Jag har inte skrivit här på dryga månaden och trodde denna tråden var borta och glömd.
Jaja om det är så barnen tycker så får dom tycka så det är inget jag kan göra något åt. Nån gång någon dag kanske vi kan se tillbaka på detta och skratta åt det.
Och självklart köper jag vad jag vill till mitt bonusbarn.
Knappt att jag kan tro att det finns så flata män. Sorgligt.
Jag måste bestämma allt och det snart för
1 - jag har en fin kvinna men får inte träffa barnen, mor och far eller exet för då blir det bara bråk.
2 - jag har barn, föräldrar som inte blir yngre farsan är 84 och morsan 81, har ett snällt och fint ex som iallafall för ett tag sen hoppades på att det ska bli vi igen.
3 - behöver göra något beslut för om jag väntar och väntar känns det som att exet kanske träffar någon ny och det skulle faktiskt kännas men hur jag än vrider och vänder på mej så är ändan bak.
Jag straffar inte barnen det är så att just i detta nu kan jag inte vara där mitt ex är. Jag kommer att gottgöra barnet som tar studenten vid ett senare tillfälle.
Jag har inget val just nu pga att exet kommer vara där och jag både skäms och vill inte träffa henne nu.
Det är rätt jag vet inte om exet gjort anmälan hon säger att hon inte gjort det men om hon inte gjort den så varför står då hennes namn i texten dvs att hon har uppgifter?
Nu är ändå anmälan nerlagd men det snackas på min nyas arbetsplats om denna anmälan
Det är den nya som hatar exet och som är svartsjuk på exet varför vet jag inte men det kanske brukar vara så?
Mitt ex var helt okontaktbar efter dödsfallen eller okontaktbar är fel ord, hon gick in i jobb, barnen osv och jag kände mej osynlig.
Och nej jag straffar inte barnet som tar studenten den nyas barn går ut ur skolan samma dag som den som tar studenten och jag kan inte klona mej plus att jag i nuläget inte kan träffa exet, vi hade bra kontakt fram till att min nya fick anmälan.
Det är rätt jag vet inte om exet gjort anmälan hon säger att hon inte gjort det men om hon inte gjort den så varför står då hennes namn i texten dvs att hon har uppgifter?
Nu är ändå anmälan nerlagd men det snackas på min nyas arbetsplats om denna anmälan
Det är den nya som hatar exet och som är svartsjuk på exet varför vet jag inte men det kanske brukar vara så?
Mitt ex var helt okontaktbar efter dödsfallen eller okontaktbar är fel ord, hon gick in i jobb, barnen osv och jag kände mej osynlig.
Och nej jag straffar inte barnet som tar studenten den nyas barn går ut ur skolan samma dag som den som tar studenten och jag kan inte klona mej plus att jag i nuläget inte kan träffa exet, vi hade bra kontakt fram till att min nya fick anmälan.
Nej det visste jag inte och det var inte roligt att höra trodde att det inte var så viktigt för honom att jag kom för på sms har han skrivit att OK då vet jag.
Fan vilket mähä till människa du är TS. Lägger dig platt, sväljer vilket skit som helst subban serverar dig och överger både barn och föräldrar för tillgång till lite fitta. Saknar du totalt förmågan att känna respekt? Var är din självrespekt? Respekten och omtanken för dina barn och dina föräldrar? Har den drunknat nånstans mellan subbans fittveck och nu hittar du den inte? Eller du kanske aldrig har haft någon till att börja med? Vad sysslar du med egentligen?
Och nu kommer du väl dra till med nåt självutplånande svar om att ja, kanske har jag rätt i att du är ett mähä, men du vet inte riktigt vad du ska göra och vad du ska tycka om nånting alls blablabla. Klaffen bara och skaffa dig ryggrad och ta ditt jävla ansvar för ditt eget liv och för de barn du nog ändå hade jävligt roligt med att sätta på jorden!
Här kommer ett väldigt konstruktivt inlägg.
Ts. Du är tamejfan helt jävla dum i huvudet. Punkt.