• Anonym (Blä)

Barnen eller den nya.

Jo lågbegåvad är ordet :) man blir bara förbannad när man läser sånt här trams. Och på sättet du skriver så märker man ju att du inte är en smart person.

• Anonym (Blä)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 14:52:31 följande:

Är det inte ganska naturligt att en ny kvinna säger att man ska ta bort sitt ex som vän eller?

Inte om man har barn ihop! Varför frågar du ens här hur du ska göra?? Du ser ju vad alla svarar och vilket egentligen är en självklarhet. Du verkar ändå luta mer åt att du ska stanna kvar hos henne. Vad kan du se hos henne om hon håller på sådär. Det är ju bara löjligt! Jag menar inget illa men du verkar inte vara speciellt smart. Du låter ju ditt liv gå åt helvete!
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-23 08:03:54 följande:
    Hon har bott i Sverige i många år och även varit gift förut så jag tror att hon är mer svensk än rysk. Men som jag skrev i ett annat inlägg - jag ska verkligen fundera på hur jag ska göra.
    Att det ens är nåt att fundera på..... Blir mörkrädd
  • Anonym (Blä)

Jag undrar fortfarande om denna tråden är på låtsas eller om ts kan vara så störd? Hmm klurigt..

• Anonym (Blä)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 07:50:41 följande:

Kom på nu på morgonen att det finns inget ont som inte för något gott med sig för exfrun har gått ner ganska mycket i vikt och det skadade inte :)

Normalt.....
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-02 19:54:36 följande:
    Jag straffar inte barnen det är så att just i detta nu kan jag inte vara där mitt ex är. Jag kommer att gottgöra barnet som tar studenten vid ett senare tillfälle.
    Du får väl se om du ens får gottgöra sen i framtiden.. Idiot
Svar på tråden Barnen eller den nya.