-
Man gör inte så i Ryssland, förutom om man är en psykopat.Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 22:10:23 följande:Vilket land kom hon från? Denna kommer från Ryssland, namnet börjar på A hon har bott i Sverige under många år
-
I ett tidigare inlägg undrade du om det kanske var normalt att bestämma så mycket (kontrollera och stalka) så mycket i hennes kultur. Det är det inte.Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-17 20:23:55 följande:Vad gör man inte i Ryssland?
-
Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-17 21:43:15 följande:Ok men hon har bott i Sverige ca 15 år så hon kanske fått detta av svenska samhället för hon ser allt och vill kolla vem jag ringt till och även gå igenom min dator därför ringer jag mitt ex när hon inte är med jag raderar dessutom samtalen jag ringt till mitt ex gör jag inte det blir det bråk och det vill jag inte ha.
Det är inte normalt i Ryssland och det är inte normalt här heller. Det kvinnan gör är inte hälsosamt. Hennes svartsjuka mot din exfru verkar förvisso befogad men att hon medvetet splittrar dig från dina barn är helt sjukt. Jag ser ärligt talat inte varför ni är tillsammans då hon uppenbarligen inte litar på dig och du inte ens verka tycka om henne. Är detta värt att offra kontakten med dina barn och föräldrar för?
-
Är du dum på riktigt eller driver du?Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 07:50:41 följande:
Kom på nu på morgonen att det finns inget ont som inte för något gott med sig för exfrun har gått ner ganska mycket i vikt och det skadade inte :)
-
Alltså, troligen är hon deprimerad. Men bra att du är nöjd...Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 11:02:33 följande:Nä varför skulle jag det, tycker det är bra jobbat av henne.
-
Med den vikten går man ned 15 kg på en månad om man svälter sig själv. Troligen har hon tappat all aptit på grund av hur du behandlat henne. Inte hälsosamt nånstans att sluta äta.Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 11:53:32 följande:Går man ner ca 15 kg för att man är deprimerad? Exet vägde 64 och sist jag hörde vägde hon 49 och jag tycker att 49 passar henne bättre än 64 för hon är inte så lång.
Varför jag vet detta är för att för någon månad sen berättade om att hon gått ner detta i vikt.
Tycker inte om när personer är överviktiga och tänker då på deras hälsa och problem som övervikt har med sig. -
Ok, jag missuppfattade.Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 16:36:54 följande:Handlar inte om måmad utan om ca 1 år
Ändå troligt att det är på grund av depression. Du antydde väl själv att hon rasat i vikt på grund av dig.
Skrämmande att du bryr dig mer om utseende än psykisk hälsa.
Man kan även fråga sig varför du bryr dig om hur ditt EX ser ut överhuvudtaget. -
Antingen skriver du brev till din exfru och dina barn där du berättar att du inser att du varit en idiot och ber uppriktigt om förlåtelse. Eller så tar du upp luren och ringer för att säga detsamma och skiter i ifall psykfallet du bor med tar illa upp. Är exfrun och barnen fortfarande arga på dig får du ta det då. Tycker du är skyldig dem en ursäkt för deras skull, inte för din egen.Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-30 18:01:47 följande:Har du nått tips på hur man ber alla om ursäkt?
-
Så länge du lägger dina egna tillkortakommande på andra ska du nog inte be om ursäkt. Det enda är väl att du kan ta tillbaka de okvädesord du använde mot dina barns mamma och säga att du inte menade det och ångrar de orden.Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-30 18:35:34 följande:Har vid något tillfälle sagt det men det går hon inte med på utan nu är det vi som är familjen enligt henne.
Tycker synd om både barnen, föräldrar och exet men å andra sidan om exet hade visat att hon var kär i mej hade inget av detta ha hänt, vet att jag kan få folk på mej för att jag tycker det. -
Det låter däremot som kärlek.Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-01 20:14:09 följande:
Det är även så att barnen, föräldrarna och exet inte heller vet att jag inte har mitt jobb kvar och det vet jag inte hur jag ska förklara för dom, exet har visserligen sagt att det spelar ingen roll om jag är chef eller städare och även att det inte spelar någon roll om vi bor i hus eller i en grotta utan att huvudsaken är att vi är tillsammans och är en familj.
-
Jag förstår inte hur du kan låta hon du bor med behandla dina barns mamma på det sättet. Vilket svek mot barnen. För att inte tala om att bojkotta deras student för att de vill ha med båda sina föräldrar.Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-02 18:55:34 följande:Ja kanske.
Hade ingen lust att skriva något idag för har en enorm ångest.
Det har visat sig att exet pratat med en kvinna som känner den nya, exet ville höra vad det var för någon jag är tillsammans med för att den nya skickat inte så snälla sms till henne. Kvinnan som exet pratade med har barn tillsammans med den nyas exman sen tidigare och hade tydligen varit på G att anmäla nån gång tidigare.
Iallafall efter att exet hade pratat med den kvinnan så gjorde den kvinnan en orosanmälan till soc om min nya och nu tror den nya att det är exet som ligger bakom anmälan och verkligen hatar exet.
Det snackas också på den nyas arbetsplats om anmälan vilket inte är roligt och detta var det den nya som sa till mej.
Igår kväll fick jag meddela barnen att jag inte kan närvara vid studenten nästa vecka pga att deras mamma (exet) kommer att vara där, det var inte ett dugg roligt nu vet jag vet inte vem jag ska tro på känns som jag står mellan två hötappar och inte vet vem jag ska tro på.
F. F... Vilken soppa. -
Vill hon inte han anmälningar mot sig får hon väl bete sig som folk. Att hon blivit anmäld är hennes eget fel och ingen annans. Tycker en polisanmälan för trakasserier/ärekränkning vore på sin plats, men här verkar det röra sig om soc. Hur kommer det sig? Beter hon sig illa mot sitt eget barn också?Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-04 17:54:51 följande:Nr 3 jo jag funderar fortfarande men är just nu säker på att inte närvara vid sonens student pga sonens mamma men vet ej om det är hon som anmält till soc, skit samma det är iallafall inget roligt för min nya att bli anmäld.
-
Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-04 22:17:18 följande:Svarade så eftersom hennes farbror och även jag ät drabbad. Har allt knivar i lådan och hissen går ända upp.
Knappast, med tanke på sitsen du satt dig själv i.
Du kanske ska fråga dig vad för sorts människor du drar till dig.
Lämnar tråden.