• smulpaj01

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-28 13:27:39 följande:

Pratar som sagt med xet men bara på tider då min nya inte märker det. Och den nya vill inte jag har kontakt med xet för hon är inte är bjuden när barnen fyller år, vet inte om den nya är svartsjuk eller vad det rör sig om och jag vill inte fråga henne heller iallafall inte i nuläget. Behöver fundera på om jag verkligen vill ha den nya eller gå tillbaka till xet, vet att xet gillar mej fortfarande.

Det måste vara något riktigt allvarligt fel på exet om hon ens skulle komma på tanken att ta dig tillbaka efter hur överjävla vidrigt Du har betett dig!

Du får nog hålla till godo med häxan du hittat!
  • smulpaj01
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-28 14:52:57 följande:

Varför kallar du den nya för häxa? Och varför skulle inte exet ta mej tillbaka när hon sagt att hon önskar det och ärligt så är exet en bra kvinna dock några år äldre än den nya.

Din nya kärring är en häxa eftersom hon vill förbjuda dig att ha kontakt med dina egna barn och deras mamma!

Exet är förmodligen en vettigare kvinna om hon nu är några år äldre än raset du hittat!
  • smulpaj01

Ingen fara ts. Dina föräldrar är sjuka så de dör säkert snart och barnen är stora och har egna familjer snart. Lev livet med den yngre häxan i isolering, det blir säkert toppen!

Svar på tråden Barnen eller den nya.