Barnen eller den nya.
Eftersom du verkar mest ute efter att knulla, så välj den nya. För det är knappast troligt att barnen eller dina föräldrar är villiga att fylla den rollen åt dig.
Eftersom du verkar mest ute efter att knulla, så välj den nya. För det är knappast troligt att barnen eller dina föräldrar är villiga att fylla den rollen åt dig.
Varför ska man ha kontakt med sitt ex då man avslutat relationen? Har man minderåriga barn så kan jag förstå det men är båda barnen myndiga så varför? Barnen kan man ändå ha en kontakt med.
Jag skulle ta upp kontakten med mina barn och med mina föräldrar - givetvis! Men exfrun får leva sitt eget liv anser jag du har ju gjort ditt val och valt bort henne. Förstår inte meningen med att ha kontakt med henne om det inte är så du vill äta kakan och ha den kvar.
Satsa helhjärtat på din nya men låt henne veta att dina barn och dina föräldrar väljer du inte bort.
Pratar som sagt med xet men bara på tider då min nya inte märker det. Och den nya vill inte jag har kontakt med xet för hon är inte är bjuden när barnen fyller år, vet inte om den nya är svartsjuk eller vad det rör sig om och jag vill inte fråga henne heller iallafall inte i nuläget. Behöver fundera på om jag verkligen vill ha den nya eller gå tillbaka till xet, vet att xet gillar mej fortfarande.
Ska fundera. Hur gör man egentligen för att närma sig exet om jag nu väljer den vägen?