• Anonym (J)

Barnen eller den nya.

Ofattbart att du ens funderar. Tror inte detta är sant dock. Du har nog lyckats med tråden, jag siar att den kommer bli några sidor lång :D

• Anonym (J)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 08:29:32 följande:

Allt är helt sant

Mm. Visst. Men hur kan du isf ens fundera på att bryta kontakten med dina barn? För en annan kvinna? Vad gick fel i din uppväxt egentligen?
  • Anonym (J)

Min pappa gjorde ungefär som du gjorde ts. Nu är han 80 och tjatar till ALLA om hur dåliga hans barn är för att vi aldrig hälsar på honom eller hör av oss. Men som man bäddar får man ligga, varken jag eller min bror känner något för honom och hans nya fru är död. Han är med andra ord helt ensam och har dödsångest, är det livet du vill leva? Du väljer nu. Dina barn kommer leva med en tagg i hjärtat resten av livet om du väljer bort dem nu.

• Anonym (J)

Jag brukar trösta mig med tanken att min pappa kommer dö lidandes med dödsångest och att känna sig ensam (vet detta för att han ringde en bekant, den bekanta la dock på efter ett tag). Hur känner du inför att dina barn kommer tänka så om dig om några år ts? när du ångrar dig (och tro mig - det kommer du göra!) kommer det vara försent. Känns det värt det?

• Anonym (J)

Han din nya en svans som du också?

• Anonym (J)
    Anonym (Sara) skrev 2016-03-22 10:23:55 följande:

Nej det här kan inte vara på riktigt. I så fall är ts en riktigt lågbeåvad toffel.

Nä det är inte det :) det märker man på hur ts svarar, sådär lite lagom provocerande men väldigt snabb på att svara när det handlar om att det kanske inte är sant.
  • Anonym (J)
    Anonym (Lilla My) skrev 2016-03-23 23:14:46 följande:

Trollar Ts eller? Är väl ingen normal som frågar vad man väljer när det gäller sina barn eller nån brud med psychovarning. Fast i och med att Ts frågar så kanske barnen har det bättre utan honom.

Exakt så är det.
Svar på tråden Barnen eller den nya.