Hur många omgångar Letrozol
Andra omgången letrozol.
Vul idag cd 12. 2 äggblåsor på 13,5 o ska dit på lördag o se om de vuxit till sig
Andra omgången letrozol.
Vul idag cd 12. 2 äggblåsor på 13,5 o ska dit på lördag o se om de vuxit till sig
En lördag de va lyx!!
Vad stora dina blivit!
Men vad betyder två ägg är de redan då man ser att de ev kan bli två?
Är med öppen med att vi försöker. Är 34 och maken 43 men vi har en varsin dotter sen innan. Skönt att folk vet tycker jag framförallt för vi fått 3 missfall dessa 2 år i vi försökt.
Jag är 31 och min sambo 32! Men som sagt är öppen till en vis del. Där av min blogg! Jag har alltid drömt om barn och när jag fick reda på denna skit känns d som om d aldrig finns något slut. Tog nyss ÄL sticka d visade noll.. Ska testa varje dag nu tills stickorna tar slut :)
Vi hade försökt till och från i ett år nu innan jag sökte hjälp men innan dess försökte jag några månader i en annan relation sedan gjorde vi slut av olika anledningar. Nu med Letrozol har jag å sambon försökt en gång men då blev d inget, nu är jag precis klar med dubbel dosen å väntar på ÄL... Jag har läst om den där NaturalCycles funderade ett tag på om man ska testa den.
Uppdaterar: va på vul nu och där fanns en äggblåsa på 25mm och 3 skiktad slemhinna:) tjo bara o börja ligga nu!
Vad hände med de andra ägget? Va de bara ett so växte till sig?
Nyss varit på VUL och såg ett stort ägg på skärmen:) så fr.o.m. Onsdag sa läkaren att de bara var att ha sex.. Sedan ska jag tillbaka torsdag.. Hoppas sambon går med på detta bara.. Denna helg blev d noll sex.. Men ska inte nämna något till honom utan tänker vänta ut sedan begära sex på onsdag!
Slemhinnan var treskiftad vilket krävs för en graviditet
-Tjock & fin sa läkaren.
- 8 mm
Idag va de i 2 ägg i vänstra på 11mm och 18 mm och ett på 17 i vänstra .
Hade ja haft 3 som alla var större än 15 mm så hade vi fått sexförbud hur de nu kan skulle kolla de..
Det är för chansen för tre barn blir för stor.
Nu så borde de bara bli två som max och att de mindre ägget går tillbaka.
Jag frågade om de är dubbelt så stor chans nu så svarade han läkaren.
-Så kanske man kan säga .
Ja är iallafall mycket förhoppningsfull .
Ligga idag och onsdag sa han!
Måste fråga.. Kan läkaren se tidigt på VUL ifall något har fastnat? Ska ju ha sex imorgon och till läkaren på Torsdag morgon. Men kan dom verkligen se så tidigt på VUL ifall befruktning är på gång tex? Kanske dum fråga men vad vet ja liksom! :)