• KM36

Buttplug i vardagen?

Någon som har bra tips på pluggar som inte syns under kläderna?

Vill ju inte gå med en stor ring mot byxorna.

Fast om det kunde anas att det sitter något där kunde vara spännande vid tillfällen också

.......
  • KM36

Det jag söker är någon som man kan ha under kläderna på restaurang, i mataffären, eller på middagen med vänner utan att någon ser den.

Den måste sitta kvar ordentliht också så man inte behöver gå och putta in den då och då

.......
  • KM36

[quote=76534265][quote-nick]Krille87 skrev 2016-04-14 14:39:52 följande:[/quote-nick]Jadå det går bra, men efter ett tag blir det jobbigt sittandes, när jag sitter länge brukar jag köra med den här istället.

www.passionofsweden.se/baksaker/black-classic-medium

Är denna smal i det som stannar utanför så att den inte syns under kläderna?

.......
  • KM36
    Anonym (Piggoglad) skrev 2016-04-17 17:06:48 följande:

Finns modeller i metall med minimalt utstick som lär fungera, bara att googla.

Ok tack för tipset
    .......
  • KM36
    HasseA skrev 2016-04-18 09:31:34 följande:

En väldigt bra metallplugg är den som jag recenserat på bloggen: 
    hasseochanna.wordpress.com/2014/06/27/recension-buttplug-i-metall/

Den är ganska stor (4 cm) - men det är ju pluggen som länkats till ovan också (4,3 cm). Och den är tung. Men då känns den ju lite mer också. Och den sitter kvar väldigt bra, och gör inte ont mot skinkorna, och syns inte heller utåt. Som längst har väl min Anna haft den inne fyra timmar, inga problem alls. Såna vanligare metallpluggar med en "kristall" på slutet gör ont mot skinkorna efter en stund.

Tack för tipset. Den ser klart intressant ut. Var köper man sådan?
    Så tung och det långa smala skaftet ser ut att göra det jobbigt att hålla den på plats inne.
    Är det så eller sitter den stadigt?
    .......
  • KM36
    HasseA skrev 2016-04-20 19:42:00 följande:
    Det var länkar till pluggen och affären i första raden i inlägget.
    bdsm-shoppen.se/index.php&path=79_83&product_id=1618

Det smala skaftet gör ju tvärtom att den sitter kvar lättare, eftersom slutmuskeln är i det närmaste stängd, i stället för att vara lite mer öppen med ett grövre skaft.

Själv har jag inte haft den inne (får inte in så stora grejer), men min Anna tycker inte det är det minsta problem, den bara sitter där. Vi har varit på långpromenad med den inne, och flera timmar hemma efteråt, det gick hur bra som helst.
    OK, jättestort tack.. Glad
    .......
Svar på tråden Buttplug i vardagen?