Buttplug i vardagen?
Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.
Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.
Min tjej gillar att ha det både under sexakten, och annars med.
Tror framförallt att hon har det när vi inte har sex för att göra mig tänd, sen blir hon även jävligt kåt så det fungerar bra som typ förspel för henne.
Att ha det under sexet är grymt för henne, och jag blir tänd av att få fylla upp hennes rumpa med en stor buttplug också. Win winw
Min tjej gillar att ha det både under sexakten, och annars med.
Tror framförallt att hon har det när vi inte har sex för att göra mig tänd, sen blir hon även jävligt kåt så det fungerar bra som typ förspel för henne.
Att ha det under sexet är grymt för henne, och jag blir tänd av att få fylla upp hennes rumpa med en stor buttplug också. Win winw
Jag går nästan alltid pluggad både fram o bak.
Har latex trosor med dubbla uppblåsbara pluggar
Hur skönt och upphettsande som helst.
Jag har dem ibland hela natten ibland även när jag är på jobbet.
Nu mer så känns det tomt om jag inte har nånting instoppat
Nu mer så känns det tomt om jag inte har nånting instoppat
Hållit på i många år.
Har även en i metall med kristaller i änden som syns när man böjer sig fram lite. ;)
Än så länge bara vid sex. Jag har inte haft det så länge och de två jag har passar dåligt att gå runt med, den ena för att den är grymt tung och den andra för att den är så stor! Men jag och mannen planerar nya inköp, en vardagsplugg och en med svans. :)