• HasseA

Buttplug i vardagen?

En väldigt bra metallplugg är den som jag recenserat på bloggen: 
    hasseochanna.wordpress.com/2014/06/27/recension-buttplug-i-metall/

Den är ganska stor (4 cm) - men det är ju pluggen som länkats till ovan också (4,3 cm). Och den är tung. Men då känns den ju lite mer också. Och den sitter kvar väldigt bra, och gör inte ont mot skinkorna, och syns inte heller utåt. Som längst har väl min Anna haft den inne fyra timmar, inga problem alls. Såna vanligare metallpluggar med en "kristall" på slutet gör ont mot skinkorna efter en stund.

• HasseA
    KM36 skrev 2016-04-20 08:37:49 följande:
    Tack för tipset. Den ser klart intressant ut. Var köper man sådan?
    Så tung och det långa smala skaftet ser ut att göra det jobbigt att hålla den på plats inne.
    Är det så eller sitter den stadigt?
    Det var länkar till pluggen och affären i första raden i inlägget.
    bdsm-shoppen.se/index.php&path=79_83&product_id=1618

Det smala skaftet gör ju tvärtom att den sitter kvar lättare, eftersom slutmuskeln är i det närmaste stängd, i stället för att vara lite mer öppen med ett grövre skaft.

Själv har jag inte haft den inne (får inte in så stora grejer), men min Anna tycker inte det är det minsta problem, den bara sitter där. Vi har varit på långpromenad med den inne, och flera timmar hemma efteråt, det gick hur bra som helst.
  • HasseA
    Krille87 skrev 2016-04-26 15:30:53 följande:
    Testade att ha pluggen i under löpningen igår kväll, herregud vilken känsla. Sprutade första satsen  efter bara några 100m av rundan i tightsen :O, fortsatte och kom nog 2-3 gånger till under en 5 km runda, helt skakis och totalt slut när jag kom hem.

Rekommenderas starkt för de som inte testat!
    Hoppsan då! Ja, det lät ju rätt intressant. Jag som tänkte springa i kväll...
  • HasseA
    Anonym (Ja) skrev 2018-10-31 16:52:22 följande:

Hm har med funderat på en plugg men vet inte vilka som är bra när man går omkring och jobbar. Någon som har förslag på en bra och skön plugg?

Det finns ju vissa grundläggande problem. Många pluggar stannar inte kvar utan hjälp, för de har för liten "midja". Metallpluggar med sån "kristall" på slutet gör ont mot skinkorna efter ett tag. En del pluggar har en bas som är alldeles för tunn, så hela alltihopa åker in.

Jag har aldrig haft något på jobbet, eller så väldigt länge hemma heller, men bäst hemma har varit en enkel prostatastimulator. Jag har skrivit om den och ett antal andra sådana stimulatorer och om pluggar på vår blogg, om intresse finns. Dels kan man scrolla igenom inläggen under "Recension", och dels kan man frisöka på text.
    hasseochanna.wordpress.com/category/recension/

Min favorit:
    hasseochanna.wordpress.com/2014/01/03/lite-nya-sensationer/
Svar på tråden Buttplug i vardagen?